Gå til innhold

Komponere ringelyd (Nokia)

Anbefalte innlegg

Gjest plystrelyd

Kan noen hjelpe meg? Jeg vet at toner i Nokia er skrevet på en spesiell måte, slik som på dette:

8b1 8b1 8#c2 4#d2 4#f2 8#f2 8#d2 8#f2 8#d2 8#g2 4#f2 2#d2 8#d2 8#f2 4#g2 4#a2 8#d2

Dette forstår jeg ingenting av, men jeg kom over en side med en hel del slike tekster.

Mitt spørsmål er:

Klarer noen å sette sammen en "låt", slik at når telefonen ringer, så hørse det ut som om noen "plystrer etter en sexy dame/mann??

Dere vet sikkert hvordan den lyden er.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110476-komponere-ringelyd-nokia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok.

Men likevel, vet du hva tonene som skal brukes er?

Det er til en telefon som også kan bruke polyfonisk lyd.

Som sagt, det er jo glidende, så det er vel ingen spesifikke toner. Forøvrig har jeg ikke peilig på mobiler, bare på musikk :-)

Du har ikke sånn mobil som du kan ta opp stemmer med da?

Gjest plystrelyd

Som sagt, det er jo glidende, så det er vel ingen spesifikke toner. Forøvrig har jeg ikke peilig på mobiler, bare på musikk :-)

Du har ikke sånn mobil som du kan ta opp stemmer med da?

Greit, takk for svar likevel.

Det er ikke til min egen telefonn, men til en fyr som blir 30 år, og mangler dame. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...