Gjest plystrelyd Skrevet 24. juni 2003 Skrevet 24. juni 2003 Kan noen hjelpe meg? Jeg vet at toner i Nokia er skrevet på en spesiell måte, slik som på dette: 8b1 8b1 8#c2 4#d2 4#f2 8#f2 8#d2 8#f2 8#d2 8#g2 4#f2 2#d2 8#d2 8#f2 4#g2 4#a2 8#d2 Dette forstår jeg ingenting av, men jeg kom over en side med en hel del slike tekster. Mitt spørsmål er: Klarer noen å sette sammen en "låt", slik at når telefonen ringer, så hørse det ut som om noen "plystrer etter en sexy dame/mann?? Dere vet sikkert hvordan den lyden er. På forhånd takk. 0 Siter
spirito Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Den går ikke an, for telefonen takler ikke glissando (toner som glir fra den ene til den andre). Det vil isåfall bli veldig hakkete. 0 Siter
Gjest plystrelyd Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Den går ikke an, for telefonen takler ikke glissando (toner som glir fra den ene til den andre). Det vil isåfall bli veldig hakkete. Ok. Men likevel, vet du hva tonene som skal brukes er? Det er til en telefon som også kan bruke polyfonisk lyd. 0 Siter
spirito Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Ok. Men likevel, vet du hva tonene som skal brukes er? Det er til en telefon som også kan bruke polyfonisk lyd. Som sagt, det er jo glidende, så det er vel ingen spesifikke toner. Forøvrig har jeg ikke peilig på mobiler, bare på musikk :-) Du har ikke sånn mobil som du kan ta opp stemmer med da? 0 Siter
Gjest plystrelyd Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Som sagt, det er jo glidende, så det er vel ingen spesifikke toner. Forøvrig har jeg ikke peilig på mobiler, bare på musikk :-) Du har ikke sånn mobil som du kan ta opp stemmer med da? Greit, takk for svar likevel. Det er ikke til min egen telefonn, men til en fyr som blir 30 år, og mangler dame. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.