Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for...

Anbefalte innlegg

Embriksmamma

...pent brukte spisestuemøbler?

Vi skal selge spisestuemøblene våre, det er et relativt stort bord og seks stoler i lys, lakkert furu. Fra "Sandvik". Kostet vel drøyt 10.000 nytt, og er kjøpt høten 1998.

Hva ville dere tatt betalt/hva ville dere ha betalt? Vi har ikke peiling på hva vi skal be om å få, er takknemlig for alle forslag!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110496-hvor-mye-kan-jeg-ta-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du skrive i tråden her hva du får/fikk?

Jeg mener at du må kunne få rundt halv pris (det er jo vanlig) for dette kjente merket som ikke er mer enn ca. 5 år!

Ja, det er jo ikke såååå ettertraktet med furu lenger, spesielt lakkert furu (hviss syrelut under lakken er den nok mer ettertraktet). Men det skulle ikke være umulig å få en relativt god pris alikevel, eller?

Man må jo ta høyde for pruting i prisantydningen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...