Gjest sullamita Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg lurer på om noen kan anbefale en pulsklokke for meg. En som ikke er altfor vanskelig og komplisert. Hvordan fungerer disse? Kan man f.eks gå med den hele dagen og evt. måle puls og kaloriforbruk i et helt døgn,eller bare for en time av gangen? Trenger å vite så mye som mulig før jeg går til anskaffelse av en. 0 Siter
Gjest Klokkfrid Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Ettersom jeg jobber med ur, vet jeg mye om disse pylsklokkene. Men alle er forskjellige og har forskjellige funksjoner. Det lureste du gjør er derfor å stikke innom en urmakerforetning der de kan fortelle deg om hvert enkelt ur. 0 Siter
Gjest sulamitta Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Ettersom jeg jobber med ur, vet jeg mye om disse pylsklokkene. Men alle er forskjellige og har forskjellige funksjoner. Det lureste du gjør er derfor å stikke innom en urmakerforetning der de kan fortelle deg om hvert enkelt ur. Takk for svar! Hva er prisen for en god og ikke for superavansert klokke? sånn ca.. 0 Siter
Gjest Klokkfrid Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Pulsklokkene fra Nike koster rundt 1500 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.