Gå til innhold

Jeg er blitt en stolt eier av dette pianoet :

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Så flott det var! Det likner voldsomt på ett min far har etter sine foreldre. Det er fra ca 1910 - min oldemor fikk det i forlovelsespresang!

Det vi har stod dessverre i altfor mange år uten å bli stemt, og blir nok aldri noe godt instrument. Stemming av piano koster vel 700-1200 kr, vil jeg tro.

Hvor mye betalte du for det?

En pianostemmer koster ca. 700 kroner. Pianoforretning er sikkert et greit sted å spørre, eller om du kjenner noen som har piano.

Skikkelig gamle pianoer _kan_ være veldig bra. Pianoer må spilles inn, og et kvalitetspiano kan vare i 100 år. Er det ikke kvalitet derimot, kan det være umulig å stemme det.

Så flott det var! Det likner voldsomt på ett min far har etter sine foreldre. Det er fra ca 1910 - min oldemor fikk det i forlovelsespresang!

Det vi har stod dessverre i altfor mange år uten å bli stemt, og blir nok aldri noe godt instrument. Stemming av piano koster vel 700-1200 kr, vil jeg tro.

Hvor mye betalte du for det?

Takk !!

Jeg betalte kun 3900; på QXL . Var det laveste bud , og ingen andre ga bud ;o)

Hehe...ble en del bud i den setningen....

Stod bare at det var antikk , godt holdt , men uvisst hvor gammelt det var.

En pianostemmer koster ca. 700 kroner. Pianoforretning er sikkert et greit sted å spørre, eller om du kjenner noen som har piano.

Skikkelig gamle pianoer _kan_ være veldig bra. Pianoer må spilles inn, og et kvalitetspiano kan vare i 100 år. Er det ikke kvalitet derimot, kan det være umulig å stemme det.

Takk ; da får vi vente å se ;o)

I så fall får jeg se på det som pynt......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...