Gå til innhold

Kan du anbefalle en god krem? (unngå flass)

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

I fkor var jeg i Kypros to uker. Smørte meg godt når jeg var ute i sola. Brukte LDB bodylotion (eller hva den heter) på kvelden, men synes den var "suppete" og tynn. Fikk en kjempefin og jevt brunfarge, men når ejg kom hjem begynte jeg å flasse. Huden var rett og slett tørr og jeg fikk hvite flekker siden huden datt av.

Hvilken krem bør jeg bruke så huden ikke flasser av etter noen uker? Vil jo gjerne beholde faregn litt etter jeg komemr hjem også da. Skifta hud ejg så ble bleik som et laken igjen! kjedelig..

Kjøper ikke dyre merkekremer.

Fortsetter under...

Good Golly!

Soler du deg for brått og lenge får du fin brunfarge, men den varer ikke lenge. Dette er uavhengig av hvilke kremer du bruker - dyre eller billige.

Begynn forsiktig med solingen. 2 timer de første 3 dagene er max! Gjerne sitt under parasoll - du blir brun av det også.

Bruk rikelig med solkrem faktor 12 eller høyere. Når du begynner å få en liten brunfarge kan du gradvis være mer og mer ute i solen. Men ved overdrivelse brenner du huden og den faller av kort tid etter (flassing). Lykke til :)

Gjest Pricilla

Soler du deg for brått og lenge får du fin brunfarge, men den varer ikke lenge. Dette er uavhengig av hvilke kremer du bruker - dyre eller billige.

Begynn forsiktig med solingen. 2 timer de første 3 dagene er max! Gjerne sitt under parasoll - du blir brun av det også.

Bruk rikelig med solkrem faktor 12 eller høyere. Når du begynner å få en liten brunfarge kan du gradvis være mer og mer ute i solen. Men ved overdrivelse brenner du huden og den faller av kort tid etter (flassing). Lykke til :)

Solte meg forsiktig og ble IKKE brent, men huden "datt" av etter en ukes tid hjemme... Da var ejg skikkelig brun, men huden var så tørr at den flasset av...

Good Golly!

Solte meg forsiktig og ble IKKE brent, men huden "datt" av etter en ukes tid hjemme... Da var ejg skikkelig brun, men huden var så tørr at den flasset av...

Det høres litt rart ut, men du kan prøve å smøre deg med after sun etter soling.

Smøring av lotion er alfa omega i det øyeblikket du setter deg på flyet hjem. Pga. at luftfuktigheten er så høy i varme land, smører den huden. Her hjemme er luften kald og tør, og huden trekker seg sammen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...