Gå til innhold

Kan frisøren kreve det??

Anbefalte innlegg

Gjest underlig spør du meg

Lillejenta var hos frisøren i går for å få seg en sommer frisyre.

Prisen for barn mellom 3-6 år var 210;

Men da hun var ferdig krevde hun 310;

Jeg kommenterte at det ikke var DET som stod på prislisten der ; men fikk til svar at det hadde tatt lengre tid og var mere krevende enn forventet!!

Det tok henne 25 minutter . Og det at lillejenta gråt litt , må en vel regne med på en 3 åring ??

Hadde dere godtatt det?

( Det er ikke den lille 100 lappen det dreier seg om , men en pris er vel en pris)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110523-kan-fris%C3%B8ren-kreve-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde betalt det som sto i prislista jeg og ferdig med det!

da burde hun sagt i fra på forhånd da, at hvis det tar lenger tid så koster det mer. 25 minutter er da ikke lang tid vel! Sludder. Frekt er det.

Ja ; eller det burde stå ca. 210 ;

Benytter meg ikke av den plassen igjen!

Så lenge slike ting ikke sto spesifisert på prislisten kan de selvsagt ikke kreve mer betalt.

For det første kommer jeg ikke til å benytte meg av den plassen igjen ; og for det andre tenker jeg å kreve den hundre lappen tilbake!

*gnieren*

Annonse

Gjest annette

Jeg håper du tok vare på kvitteringen du fikk.Jeg hadde gått tilbake med Espen Lie i hæla(!)hehe...og krevd pengene tilbake.Neida,men dette er utrolig frekt.Hun har ikke lov til det.Jeg sendte sønnen min på 11 til frisøren i forrige uke,og det kostet kuun 170 kroner.Jeg synes for det første at frisøren din tar overbetalt i utgangspunktet,men når hun i tillegg skal kreve 100 kr. ekstra er dette helt uhørt!Krev pengene tilbake du!

Jeg håper du tok vare på kvitteringen du fikk.Jeg hadde gått tilbake med Espen Lie i hæla(!)hehe...og krevd pengene tilbake.Neida,men dette er utrolig frekt.Hun har ikke lov til det.Jeg sendte sønnen min på 11 til frisøren i forrige uke,og det kostet kuun 170 kroner.Jeg synes for det første at frisøren din tar overbetalt i utgangspunktet,men når hun i tillegg skal kreve 100 kr. ekstra er dette helt uhørt!Krev pengene tilbake du!

Ja ; det er ikke det at jeg er smålig , men synes det var frekt å gå over den satte pris!!

Går i alle fall ikke dit igjen med noen av oss....

170; var jo en rimelig pris da.Kanskje det er dyrere i større byer?!(vet jo ikke hvor du bor da , men..)

Gjest annette

Ja ; det er ikke det at jeg er smålig , men synes det var frekt å gå over den satte pris!!

Går i alle fall ikke dit igjen med noen av oss....

170; var jo en rimelig pris da.Kanskje det er dyrere i større byer?!(vet jo ikke hvor du bor da , men..)

Ja,vi er godt fornøyd med den prisen.De er også veldig hyggelige og serviceminded.Jeg bor i Oslo og har brukt salongen både selv og til barna mine

Annonse

For det første kommer jeg ikke til å benytte meg av den plassen igjen ; og for det andre tenker jeg å kreve den hundre lappen tilbake!

*gnieren*

Hvor var dette, og kan ikke du holde oss oppdatert? ;-)

Hadde det stått FRA 210, så hadde det vært noe annet. Synes ikke 25 minutter var så ille for en 3 åring.

Hvor var dette, og kan ikke du holde oss oppdatert? ;-)

Hadde det stått FRA 210, så hadde det vært noe annet. Synes ikke 25 minutter var så ille for en 3 åring.

Det tar penger for å vaske, føne og stelle håret også.

Kanskje er det dette som har skjedd her?

Derfor stiller jeg alltid med nyvasket hår og ber om å ikke bli dollet på håret etter å ha blitt klipt.

De ordner det uansett så man ser ut som en bolle på hodet, så det er like greit å fikse det selv etterpå.

Det tar penger for å vaske, føne og stelle håret også.

Kanskje er det dette som har skjedd her?

Derfor stiller jeg alltid med nyvasket hår og ber om å ikke bli dollet på håret etter å ha blitt klipt.

De ordner det uansett så man ser ut som en bolle på hodet, så det er like greit å fikse det selv etterpå.

Hvetebolle? *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...