Gå til innhold

Salt and Vinager crisps

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor ikke?

En liten frust. Hvorfor får man ikke kjøpt chips med salt & vinager smak i Norge.

Er jo skikkelig pop i England og selges på alle puber der.

Smaker utrolig godt.

Fikk tak i det på Tenerife ifjor også.

Er det noen som vet hvorfor denne smaken ikke produseres i Norge? Skulle jo tro at dette ville slå like mye an her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110527-salt-and-vinager-crisps/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en grusom smak, ingen grunn til å produsere noe som smaker så vondt...

Neida, hver sin lyst, men jeg antar vel at produsentene ikke tror det er marked for slikt her i landet da. Send de ulike produsentene en mail, eller ring og si din mening om saken. Lag evt. en underskriftskampanje - dersom du får med deg noen ;-)

Det er jo en grusom smak, ingen grunn til å produsere noe som smaker så vondt...

Neida, hver sin lyst, men jeg antar vel at produsentene ikke tror det er marked for slikt her i landet da. Send de ulike produsentene en mail, eller ring og si din mening om saken. Lag evt. en underskriftskampanje - dersom du får med deg noen ;-)

Har forøvrig kun smakt Vineger-chips en gang, i England for 18 (!) år siden... Posen ble kjøpt inn av noen andre jeg var på tur med, som ikke hadde lært seg ordet "vinegar" (vinaigre)... De lærte "the hard way" kan man si...

Og den smaken frister definitivt IKKE til gjentakelse - ennå så mange år senere.

Annonse

Har forøvrig kun smakt Vineger-chips en gang, i England for 18 (!) år siden... Posen ble kjøpt inn av noen andre jeg var på tur med, som ikke hadde lært seg ordet "vinegar" (vinaigre)... De lærte "the hard way" kan man si...

Og den smaken frister definitivt IKKE til gjentakelse - ennå så mange år senere.

Herregud, den chipsen prøvde jeg med på i Engaland for en stund siden, måtte hive den etter 1 bit! Og jeg måtte tilogmed tømme bosset for det stinket så jævlig i hele rommet!

I England er det en slags tradisjon med eddik og salt chips, tror nok ikke det ville det slått an i Norge..

Vi er nok litt for sære for sånt (eller kanskje er det englelskmennene som er sære..)

Herregud, den chipsen prøvde jeg med på i Engaland for en stund siden, måtte hive den etter 1 bit! Og jeg måtte tilogmed tømme bosset for det stinket så jævlig i hele rommet!

I England er det en slags tradisjon med eddik og salt chips, tror nok ikke det ville det slått an i Norge..

Vi er nok litt for sære for sånt (eller kanskje er det englelskmennene som er sære..)

Med fare for å fornærme de få norske som gjerne VIL ha salt & eddik-chips, så tror jeg vi trygt kan fastslå at det er engelskmennene som er sære :-)

Annonse

Enig med deg. Satt ved siden av en på busstur til Sverige som kjøpte en pose, forpestet hele bussen! (for ikke å snakke om ånden til personen etterpå...)

Og i USA spiser de røde kaneldrops, og har aldri smakt salt lakris... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...