Gjest hvorfor ikke? Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 En liten frust. Hvorfor får man ikke kjøpt chips med salt & vinager smak i Norge. Er jo skikkelig pop i England og selges på alle puber der. Smaker utrolig godt. Fikk tak i det på Tenerife ifjor også. Er det noen som vet hvorfor denne smaken ikke produseres i Norge? Skulle jo tro at dette ville slå like mye an her. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er jo en grusom smak, ingen grunn til å produsere noe som smaker så vondt... Neida, hver sin lyst, men jeg antar vel at produsentene ikke tror det er marked for slikt her i landet da. Send de ulike produsentene en mail, eller ring og si din mening om saken. Lag evt. en underskriftskampanje - dersom du får med deg noen ;-) 0 Siter
Gjest signaturen min Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Husker den chipsen... god!!! Ga en boks med blå pringles til noen, som ikke satte pris på den:( 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er jo en grusom smak, ingen grunn til å produsere noe som smaker så vondt... Neida, hver sin lyst, men jeg antar vel at produsentene ikke tror det er marked for slikt her i landet da. Send de ulike produsentene en mail, eller ring og si din mening om saken. Lag evt. en underskriftskampanje - dersom du får med deg noen ;-) Har forøvrig kun smakt Vineger-chips en gang, i England for 18 (!) år siden... Posen ble kjøpt inn av noen andre jeg var på tur med, som ikke hadde lært seg ordet "vinegar" (vinaigre)... De lærte "the hard way" kan man si... Og den smaken frister definitivt IKKE til gjentakelse - ennå så mange år senere. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Har ikke Pringels en type med den smaken, tro? 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Enig, det smaker kjempegodt. Pringles har forøvrig Salt & Vinegar smak, blå boks. 0 Siter
Gjest signaturen min Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Har ikke Pringels en type med den smaken, tro? Jo; blå boks. Men ikke i Norge. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jo; blå boks. Men ikke i Norge. Jovisst, Ultra har den. Men den koster 28 kroner!! 0 Siter
Gjest signaturen min Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jovisst, Ultra har den. Men den koster 28 kroner!! Oj! Det var da dyrt! Men vi har ingen slik butikk her, og jeg ville ikke kjøpt så dyr chips! 0 Siter
Tornerose Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Oj! Det var da dyrt! Men vi har ingen slik butikk her, og jeg ville ikke kjøpt så dyr chips! De har den på Meny også, billigere. 0 Siter
Gjest hvorfor ikke? Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Enig, det smaker kjempegodt. Pringles har forøvrig Salt & Vinegar smak, blå boks. Tusen takk for tips! Visste ikke at Pringles hadde denne sorten. Skal prøves ut 0 Siter
Melonia Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Har forøvrig kun smakt Vineger-chips en gang, i England for 18 (!) år siden... Posen ble kjøpt inn av noen andre jeg var på tur med, som ikke hadde lært seg ordet "vinegar" (vinaigre)... De lærte "the hard way" kan man si... Og den smaken frister definitivt IKKE til gjentakelse - ennå så mange år senere. Herregud, den chipsen prøvde jeg med på i Engaland for en stund siden, måtte hive den etter 1 bit! Og jeg måtte tilogmed tømme bosset for det stinket så jævlig i hele rommet! I England er det en slags tradisjon med eddik og salt chips, tror nok ikke det ville det slått an i Norge.. Vi er nok litt for sære for sånt (eller kanskje er det englelskmennene som er sære..) 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Herregud, den chipsen prøvde jeg med på i Engaland for en stund siden, måtte hive den etter 1 bit! Og jeg måtte tilogmed tømme bosset for det stinket så jævlig i hele rommet! I England er det en slags tradisjon med eddik og salt chips, tror nok ikke det ville det slått an i Norge.. Vi er nok litt for sære for sånt (eller kanskje er det englelskmennene som er sære..) Med fare for å fornærme de få norske som gjerne VIL ha salt & eddik-chips, så tror jeg vi trygt kan fastslå at det er engelskmennene som er sære :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Gemalen hamstret med seg store mengder av den da vi var i London, han deler din frustrasjon... 0 Siter
soleil Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Med fare for å fornærme de få norske som gjerne VIL ha salt & eddik-chips, så tror jeg vi trygt kan fastslå at det er engelskmennene som er sære :-) Jeg aner ikke hvordan dette potetgullet smaker, men jeg fikk i allefall dødslyst på snacks! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Har forøvrig kun smakt Vineger-chips en gang, i England for 18 (!) år siden... Posen ble kjøpt inn av noen andre jeg var på tur med, som ikke hadde lært seg ordet "vinegar" (vinaigre)... De lærte "the hard way" kan man si... Og den smaken frister definitivt IKKE til gjentakelse - ennå så mange år senere. Enig med deg. Satt ved siden av en på busstur til Sverige som kjøpte en pose, forpestet hele bussen! (for ikke å snakke om ånden til personen etterpå...) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Herregud, den chipsen prøvde jeg med på i Engaland for en stund siden, måtte hive den etter 1 bit! Og jeg måtte tilogmed tømme bosset for det stinket så jævlig i hele rommet! I England er det en slags tradisjon med eddik og salt chips, tror nok ikke det ville det slått an i Norge.. Vi er nok litt for sære for sånt (eller kanskje er det englelskmennene som er sære..) Og i USA spiser de røde kaneldrops, og har aldri smakt salt lakris... :-) 0 Siter
nanna Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 De har den på Meny også, billigere. Ikke alle Meny, da. Men jeg har sett den på Jacobs. 0 Siter
nanna Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Maarud solgte faktisk det i Norge tidlig på nittitallet, men den gikk dessverre ut! *hulk* Pringlesvarianten er ikke like god, det er for tykke flak og for mye eddik - skrukkemunnhule etter tre flak. :-/ 0 Siter
Alpt Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Solgte for dårlig.. I Sverige dermot... Bruker å ha med en ladning å dele ut til de som liker etter en sverigetur.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.