Gjest windows media player Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hvordan lagrer jeg en fil som jeg har liggende i Windows media player over til f.eks mine dokumenter. Går det an? Jeg skal sende filen på mail til noen, men får ikke satt den inn som vedlegg eller lagret den om. Det er en fil som jeg har hentet på nrk.no fra en sending de har hatt. 0 Siter
Gjest windows media player Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Du kan jo bare sende linken? Det er jo det som ikke går an. Må lagre det om først. Du kommer inn i selve programmet på min maskin når du trykker på linken. 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er jo det som ikke går an. Må lagre det om først. Du kommer inn i selve programmet på min maskin når du trykker på linken. Høyreklikk på linken og velg kopier snarvei. Prøvd det? 0 Siter
Gjest windows media player Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Høyreklikk på linken og velg kopier snarvei. Prøvd det? Jepp, har prøvd. 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jepp, har prøvd. Uff og huff... Da vet ikke denne blondina flere råd - men det gjør sikkert noen andre! 0 Siter
Alpt Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Jepp, har prøvd. Høyreklikk og velg egenskaper.. Da får du opp en vindu der du kan kopiere ut linken.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.