Gjest vordende brud Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 med å finne et fint dikt? Jeg skal gifte meg til lørdag, og har nå kjøpt enliten morgengave til han:) Tenkte skrive et kort også, og lurte på om noen visste om et fint dikt jeg kunne tatt med. takk for svar 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hva med Kjærlighetsvisa av Halfdan Sivertsen? 0 Siter
Gjest Kjærlighet Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Noen forslag: Som den hviteste rose kom du inn i mitt liv med kronblad så myke som silke Ingen kan noengang vite og se hva din blotte eksistens ditt smil dine øyne og ditt sinn viser meg gir meg og får av meg DET vet kun du & jeg... Jeg har funnet deg igjen... Min sjel har lett etter deg - høyt og lavt gjennom alle tider. I den mørke natten har min lengsel strukket ut sin hånd og famlet - i mørket... Til den fant deg.... Jeg kan ikke tilby deg gull og diamanter, Jeg kan ikke tilby deg et slott, eller det vakreste paradis. Men jeg kan gi deg noe mer verdifullt, Jeg kan gi deg nøkkelen til mitt hjerte, ekte kjærlighet og varme. En rose i ny og ne, vil vise min kjærlighet til deg. Ta min hånd, og vis meg veien til ditt hjerte. Jeg har funnet min rikdom, Jeg har funnet mitt skatt. Det er ikke penger, det er ikke gull, men det er mye mer verdt. I penger er jeg fattig, men i kjærlighet er jeg rik, min rikdom er deg, det er du som er min skatt. Du har erobret mitt hjerte, det står nå i brann... 0 Siter
Gjest Kjærlighet Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Noen forslag: Som den hviteste rose kom du inn i mitt liv med kronblad så myke som silke Ingen kan noengang vite og se hva din blotte eksistens ditt smil dine øyne og ditt sinn viser meg gir meg og får av meg DET vet kun du & jeg... Jeg har funnet deg igjen... Min sjel har lett etter deg - høyt og lavt gjennom alle tider. I den mørke natten har min lengsel strukket ut sin hånd og famlet - i mørket... Til den fant deg.... Jeg kan ikke tilby deg gull og diamanter, Jeg kan ikke tilby deg et slott, eller det vakreste paradis. Men jeg kan gi deg noe mer verdifullt, Jeg kan gi deg nøkkelen til mitt hjerte, ekte kjærlighet og varme. En rose i ny og ne, vil vise min kjærlighet til deg. Ta min hånd, og vis meg veien til ditt hjerte. Jeg har funnet min rikdom, Jeg har funnet mitt skatt. Det er ikke penger, det er ikke gull, men det er mye mer verdt. I penger er jeg fattig, men i kjærlighet er jeg rik, min rikdom er deg, det er du som er min skatt. Du har erobret mitt hjerte, det står nå i brann... Ops!! De hang sammen, gitt... Slik skal de deles: Som den hviteste rose kom du inn i mitt liv med kronblad så myke som silke Ingen kan noengang vite og se hva din blotte eksistens sitt smil dine øyne og ditt sinn viser meg gir meg og får av meg DET vet kun du & jeg... Jeg har funnet deg igjen... Min sjel har lett etter deg - høyt og lavt gjennom alle tider. I den mørke natten har min lengsel strukket ut sin hånd og famlet - i mørket... Til den fant deg.... Jeg kan ikke tilby deg gull og diamanter, Jeg kan ikke tilby deg et slott, eller det vakreste paradis. Men jeg kan gi deg noe mer verdifullt, Jeg kan gi deg nøkkelen til mitt hjerte, ekte kjærlighet og varme. En rose i ny og ne, vil vise min kjærlighet til deg. Ta min hånd, og vis meg veien til ditt hjerte. Jeg har funnet min rikdom, Jeg har funnet mitt skatt. Det er ikke penger, det er ikke gull, men det er mye mer verdt. I penger er jeg fattig, men i kjærlighet er jeg rik, min rikdom er deg, det er du som er min skatt. Du har erobret mitt hjerte, det står nå i brann 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Begynner å lure på om jeg er U-romantisk jeg. Det der var svulstig du .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.