Gå til innhold

Salong Petite - Trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja!Jeg bodde på Byåsen i 3 år,og gikk dit og skulle farge håret.Aldri mere igjen skal jeg gå dit!Jeg så ikke ut etterpå!!!!

Da anbefaler jeg heller Nikita,men den er vel brent ned den avdelinga i byen..

Ok, da dropper jeg det. Hadde tenkt å stripe litt, men slipper ikke hvemsomhelst til på akkurat det... Har fått ganske langt hår etterhvert og vil ikke ha det ødelagt av en dårlig frisør. Hun jeg egentlig vil ha hadde ikke anledning når jeg har anledning. :o(

Nkita har (minst) to salonger i midtbyen så det er ikke noe problem.

Gjest aldri mere!!

Ok, da dropper jeg det. Hadde tenkt å stripe litt, men slipper ikke hvemsomhelst til på akkurat det... Har fått ganske langt hår etterhvert og vil ikke ha det ødelagt av en dårlig frisør. Hun jeg egentlig vil ha hadde ikke anledning når jeg har anledning. :o(

Da anbefaler jeg de heller!Salong Petite ødela håret mitt.

Jeg anbefaler Berit Stranden rett ovenfor Rosendal. Hun er kjempeflink - har brukt henne i alle år før hun flyttet inn til byen. Husker ikke hva salongen hennes heter i farta, men det er vel bare en som ligger der, ved Sima, den der innvandrerbutikken på hjørnet...

Da anbefaler jeg de heller!Salong Petite ødela håret mitt.

Puh! Var bra jeg spurte her da, da skal jeg ligge langt unna. Har spar til langt hår såpass lenge og synes det er blitt såpass fint (om man kan si det selv?) at jeg ikke vil ha det ødelagt av en teit frisør altså.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...