Good Golly! Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har gjespet i hele dag. Har sovet få timer i natt, så øynene føles blytunge. *Gjesp* Det er jo en kjennsgjerning at når noen begynner å gjespe i en forsamling, smitter det fort over på andre. Faktisk så sier forskere at det er en gest vi har arvet fra ur-tiden den gangen vi slo hverandre med klupper. *Gjesper igjen* *Og igjen*. Ah. Et gjesp er for å undertrykke seg avsender (den som gjespet først). På en måte som om å ikke virke bedre eller overlegen. Merkelige greier det der. En annen teori er at hjernen mangler oksigen. Men den tror jeg ikke særlig på. *Gjesp*. Men interessant er det å lese om gjesping. Jeg vedder på at du også har gjespet et par ganger mens du leste mitt innlegg..? 0 Siter
Gjest Zorian Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Gud, så merkelig. Ja jeg gjespet flere ganger og jeg er ikke trett!! 0 Siter
Gjest Q-am Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hos meg knaker det når jeg gjesper. Hvorfor? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Begynte bare å nyse jeg. Tror ikke på det med at vi trenger mer oksygen, halvparten av alle mine gjesp er uten å trekke pusten. Jeg personlig tror en gjesp bare er strekking av en kroppsdel, sånn som vi strekker på armene og overkroppen, nakken, og av og til kjeven. 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Ja, merkelig hvordan det smitter. Jeg klarte ikke å undertrykke et par gjesp, nei. 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Gud, så merkelig. Ja jeg gjespet flere ganger og jeg er ikke trett!! Jeg gjespet ikke 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg gjespet alt når jeg leste overskriften.... 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg gjespet en gang... *s* Og en gang til. Får stikke ut av denne tråden før jeg sovner... :-) 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Ja, det har jeg faktisk!!! Rare greier..... *gjeeeesp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.