Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg vil vite hva den andre sangen heter, den som de synger på reklamen! Først synger de jo litt fra the day after tomorrow, og så synger de litt på en annen sang, som jeg gjerne vil ha navnet på, før de slutter reklamen med enda en bit fra the day after tomorrow... Og dere veit jo alt kjære dolere 0 Siter
Gjest Foxxy Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 The second you sleep not live eller Stay.... Lykke til :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 The second you sleep not live eller Stay.... Lykke til :-) Takk The second you sleep og Stay er samme sang, så nå har jeg to ;o 0 Siter
Gjest Foxxy Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Takk The second you sleep og Stay er samme sang, så nå har jeg to ;o Ok.... :-) Det skal ikke være lett ... Kos deg med god musikk iallefall!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.