Gjest trrrish Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 helledussan..for en frekk,slem,ekkel fyr som våget å feilaktig stemple meg som antisosial..på grunnlag av vanlige pubertetsproblemer..at det går an! Snakk om prøve å ødelegge folk...Hvorfor gjorde han det???? Hvorfor var han ute etter å ødelegge meg på den måten???? Han har visstnok fått flere vokse menn til å henge seg også, fordi han feilaktig har stemplet dem som seksuelle overgripere.. Jaja.. Han skjønner vel ikke selv hvor stor skade han har gjort. Han tror vel fortsatt at han gjorde en god jobb..ha ha..*nesten spy* 0 Siter
Gjest mettemette Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Noen ganger kan det virkelig være en fordel å forsøke å legge ting bak seg. Bitterhet er farlig. Dette må du slippe taket i og komme deg videre. Hva har denne mannen for betydning for det livet du lever nå egentlig? Eller bruker du ham og hans uttalelse som en slags "jeg kan gi meg selv tillatelse til å bli i elendigheten"? Mulig jeg er litt "stygg" mot deg - men har lest mange av innleggene dine og synes det er på tide at du nyttiggjør deg sinnet og frustrasjonen din på en annen måte. Bruk det på å komme deg videre... Lykke til!!! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Noen ganger kan det virkelig være en fordel å forsøke å legge ting bak seg. Bitterhet er farlig. Dette må du slippe taket i og komme deg videre. Hva har denne mannen for betydning for det livet du lever nå egentlig? Eller bruker du ham og hans uttalelse som en slags "jeg kan gi meg selv tillatelse til å bli i elendigheten"? Mulig jeg er litt "stygg" mot deg - men har lest mange av innleggene dine og synes det er på tide at du nyttiggjør deg sinnet og frustrasjonen din på en annen måte. Bruk det på å komme deg videre... Lykke til!!! men du er enig i at det er ondt å stemple 11-åringer som psykopater på grunnlag av pubertetsproblemer? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 men du er enig i at det er ondt å stemple 11-åringer som psykopater på grunnlag av pubertetsproblemer? Det er vel blitt skrevet her tidligere, at det ikke bare er ondt, men direkte idiotisk og bortenfor enhver normal praksis å gi et barn en slik diagnose. Lykke til videre i livet! :-) 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er vel blitt skrevet her tidligere, at det ikke bare er ondt, men direkte idiotisk og bortenfor enhver normal praksis å gi et barn en slik diagnose. Lykke til videre i livet! :-) takk:-) 0 Siter
Gjest mettemette Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 men du er enig i at det er ondt å stemple 11-åringer som psykopater på grunnlag av pubertetsproblemer? Jeg er veldig enig i at det er ondt å gjøre det, men det gjør meg vondt å se/lese hvor mye tid og energi du fortsatt bruker på at en person har gjort noe dumt/ondt. Alle mennesker gjør feil, noen grovere enn andre, i løpet av livet. Det jeg ønsker å formidle til deg er kun velmenende . Jeg skulle ønske du rett og slett kunne "drite" i denne mannen, og være den du er helt uavhengig av en idiotisk uttalelse fra ham langt tilbake i tid. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hvis det var et engangstilfelle, ville jeg sagt kunnskapsløs (dum). Om det er et mønster, er han nok i tillegg ond. 0 Siter
Mimmy Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det finnes mye dumskap her i verden som ikke nødvendigvis er ondt, men kunnskapsløst. Og bare egnet til å såre. Jeg vet ikke, men jeg tror at noen mennesker antakeligvis har hatt det litt for enkelt i livet, og så havner de attpåtil i jobber der de skal prøve å hjelpe andre med deres problemer. Og uten å ha noe særlig ballast selv, så kan det fort bli litt feil. Selv om man har lest de rette bøkene. Og har gode karakterer. Det kan være usikkerhet, og så kan man ikke innrømme at man er i tvil om hva som er det riktige å gjøre. I hvertfall syns jeg selv at jeg kan ha hatt med noen slike folk å gjøre, som bare antar at de vet hva som er best for meg, uten egentlig å lytte. Psykiatri er ikke noen eksakt vitenskap, jeg tror vel at noe må komme an på skjønn eller livserfaring også, hos den som er behandler? Hva er egentlig ondskap, det kunne jo også vært et tema her. Er likegyldighet ondskap, f.eks.? Vedkommende behandler som ga deg denne idiotiske diagnosen, stilte seg antakeligvis likegyldig, da, til hvordan du ville slite med dette i ettertid, og lure på om dette var sant, og føle deg såret over dette i så lang tid. Men nå må du legge dette fra deg, for din egen del, og gå videre i livet ditt. Som du selv skal leve, det er ingen andre som gjør det for deg. Klem fra 0 Siter
goliane Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Vet ikke om han som feildiagnostiserte deg var ond eller dum. Han tok "bare" feil. Tragisk for deg. Tragisk for han, også, hvis han var psykiater eller psykolog. Da burde han ha visst bedre. Men han trenger ikke være ond. Ikke sikkert han gav deg diagnosen for å være slem. Han trodde vel han hadde rett. Men trrrish - dette hendte for lenge siden. Nå er du kvitt diagnosen. Nå må du gle deg over det. Du har livet (og sommeren) foran deg.Ikke la en gal diagnose fra en uforstandig mann ødelegge for deg. Sommerklem fra 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Hvem var det som gjorde det? Psykolg/lege/psykiater? Eller "bare" en mann?? 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 men du er enig i at det er ondt å stemple 11-åringer som psykopater på grunnlag av pubertetsproblemer? Okey..... men hvem er denne mannen?? Hviken roll ehar han livet ditt, mener jeg? 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Okey..... men hvem er denne mannen?? Hviken roll ehar han livet ditt, mener jeg? han er barnepsykolog 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 han er barnepsykolog HØH! Tuller du??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.