Soria Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Kan man melde flytting fra en kommune til en annen uten å ha en gateadresse i kommunen en melder flytting til? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det er mange kommuner som ikke bruker gateadresse, så da vil jeg tro det går an. Men hvis du skal flytte til en kommune som bruker gateadresser tror jeg nok folkeregisteret vil ha det. 0 Siter
Soria Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 Det er mange kommuner som ikke bruker gateadresse, så da vil jeg tro det går an. Men hvis du skal flytte til en kommune som bruker gateadresser tror jeg nok folkeregisteret vil ha det. Takk for svaret. Jeg sjekket litt på folkeregisteret sine sider, og det står ingenting der om at man må ha det. Kanskje jeg prøver den vrien. Går det ikke så henvises jeg vel bare tilbake til den kommunen jeg flytter fra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Takk for svaret. Jeg sjekket litt på folkeregisteret sine sider, og det står ingenting der om at man må ha det. Kanskje jeg prøver den vrien. Går det ikke så henvises jeg vel bare tilbake til den kommunen jeg flytter fra. Jeg sendte inn mangelfullt skjema om flytting til folkeregisteret en gang, det eneste som skjedde var at de ringte meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.