jinninn Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg har lastet ned et musikkalbum,dette fikk jeg ikke åpnet i Windows Media Player,men i Winamp.Nå tenkte jeg å lage en cd,men jeg får ikke til det,når jeg høyreklikker på kopiere til cdbrenner,kommer jeg inn på windows MP og der får jeg ikke åpnet denne til brenning. Knotete forklaring,men noen som skjønner hva jeg må gjøre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Last ned Nero - brenneprogram. Det er veldig lett å bruke, du bare klikker på et par knapper, og velger hvilke sanger du skal ha på cden, så ordner den alt. 0 Siter
jinninn Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 Last ned Nero - brenneprogram. Det er veldig lett å bruke, du bare klikker på et par knapper, og velger hvilke sanger du skal ha på cden, så ordner den alt. Er det noe jeg må kjøpe,eller finns det noen gratisgreier?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Er det noe jeg må kjøpe,eller finns det noen gratisgreier?? Det er gratis, går sikkert an å finne på internett. Men har du et brenneprogram på pecen din nå? Hva heter det i så fall, og hvis du har det, kanskje prøv å gå den veien... 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hvis du har tenkt å høre på denne musikken i en vanlig cd spiller må du først konvertere musikkfilene over til *.wav format. 0 Siter
jinninn Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Det er gratis, går sikkert an å finne på internett. Men har du et brenneprogram på pecen din nå? Hva heter det i så fall, og hvis du har det, kanskje prøv å gå den veien... Jada,har Roxio easy cd creator eller hva det nå heter.Og der fikk jeg det til.Hadde glemt den muligheten jeg... Takk for tipset! 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hvis du har tenkt å høre på denne musikken i en vanlig cd spiller må du først konvertere musikkfilene over til *.wav format. Ikke med vanlige brenneprogram som er nyere enn 1-2 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.