Lillemus Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 På tirsdagskveldene går det en serie på TV2 som heter Trippelagentene og jeg har sett en av de tre i en annen tv-serie. Det er hun som har kort, lyst hår, det er vel hun som heter DD i serien og Kristen Miller på ordentlig? Men hva i huleste har hun spilt i før? Jeg vet jeg har sett henne, men klarer ikke å huske hvor! Ikke engang min meget tv-seende tantis på 13 år husket det. 0 Siter
mimo1365380465 Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg syntes hun likner på hun ene i serien "Smallville" (om supermann som ung) som gikk på TVN for en stund siden. Hun som var journalist i skoleavisa og som var forelsket i Clark Kent. Men om det er samme skuespiller vet jeg ikke...... 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 http://www.kristen-miller.net/filmography.htm 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 DD hørtes veldig baywatch ut, men har ikke sett den serien du snakker om. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Skrevet 25. juni 2003 http://www.kristen-miller.net/filmography.htm Yes! Det var faktisk USA High jeg tenkte på i dag, men jeg husket ikke hva serien het! Da er ikke hukommelsen min helt til å hive på dynga enda... Måtte riktignok sjekke på nettsiden deres før jeg husket hva serien handlet om... ) 0 Siter
thrist Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 www.moviedatabase.com også finner du alt du trenger å vite om alle det er verdt å vite noe om 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Jeg syntes hun likner på hun ene i serien "Smallville" (om supermann som ung) som gikk på TVN for en stund siden. Hun som var journalist i skoleavisa og som var forelsket i Clark Kent. Men om det er samme skuespiller vet jeg ikke...... JA! De ligner! Men nei, tror ikke det var henne. 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hun spilte også sekretæren i "that my bush" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.