Gå til innhold

FU: Verste Topp 5 gjennom tidende

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Det finnes ikke noe verre enn sanger du hater som setter seg fast i hjernebarken og nekter å slippe taket. Hva er det fem verste sangene du du vet om? Hvilke landeplager har fått deg fra vettet?

Her er mitt forslag, selv om jeg godt kunne laget topp 50 i stedet:

1. Utadæsjælopplevelse. Aldeles forferdelig!!!

2. Emilia, Big Big World. Noe mere platt og kjedelig samt ensformig skal du lete lenge etter.

3. Mambo number %. Denne synes jeg var gyselig fra første stund. Men det var drøyt 4 måneder du ikke kunne slå på tv eller radio, gå i en butikk eller restaurant uten å høre den.

4. A.Moe, Mom is home. Denne nye hiten som er en radbrekking av et fint musikkstykke med en jente som synger, eller forsøker i alle fall. Bedre blir det ikke av denne guttungen med ulvemaske som gjør seg til som monster.

5. Alt av Vikingarna. Uansett hvilken låt de spiller høres det likt ut, og den ensformige bassgitaren og saksofonen sitter i barken.

Nei takke meg til siste album av Evanescence. Noe å kose seg med det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110611-fu-verste-topp-5-gjennom-tidende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Høne I Frikassè

*Ler*, men mente ikke å minne noen på den der sangen! Ellers liker jeg ikke Roxette, for de har noen sanger som setter seg fast. Og en barne-tv sang: Starhill ponies...

UGGH! Jeg har faktisk ENDELIG klart komme over den forbanna Starhill Ponnies - you will never be lonely - my ass-sangen!

Hadde en periode "Skilda världar"-introen på hjernen. Hver dag. Takke faen for at den serien ikke går lenger.

"I'm the wolf"

Er ikke enig med deg her, nei!

Noe av det jævligst jeg hører er Multiclyde's herping av Flåklypasangen. Fyttikatta, at det går an å lage noe så til de grader forjævlig!

Macarena er også heslig, og jeg hater jazz...

Uttadæsjælopplevelse er kul da, Vikingarna er konge på nachspiel og på dansegulvet.

Annonse

Er ikke enig med deg her, nei!

Noe av det jævligst jeg hører er Multiclyde's herping av Flåklypasangen. Fyttikatta, at det går an å lage noe så til de grader forjævlig!

Macarena er også heslig, og jeg hater jazz...

Uttadæsjælopplevelse er kul da, Vikingarna er konge på nachspiel og på dansegulvet.

Do you really want me?, med Robyn. Jeg liker Robyn (Electric er fin, og det er hun også), men akkurat den hiten tåler jeg ikke.

Rosa helikopter rangerer langt der nede, sammen med Svake Mennesker.

Ellers var det et eller annet mørkt kvinnemenneske som hadde en hit med en plagiat som hørtes ut som den ble spilt med en 75 kroners Casio syntesizer. (Her tror jeg ikke norsklærerinnen min ville vært særlig stolt). Massiv hit, men jeg husker ikke hva den heter. Og jeg driter i det, så jævla dårlig er den. *Hater*

Jeg skal tenke litt på nummer 5.

Do you really want me?, med Robyn. Jeg liker Robyn (Electric er fin, og det er hun også), men akkurat den hiten tåler jeg ikke.

Rosa helikopter rangerer langt der nede, sammen med Svake Mennesker.

Ellers var det et eller annet mørkt kvinnemenneske som hadde en hit med en plagiat som hørtes ut som den ble spilt med en 75 kroners Casio syntesizer. (Her tror jeg ikke norsklærerinnen min ville vært særlig stolt). Massiv hit, men jeg husker ikke hva den heter. Og jeg driter i det, så jævla dårlig er den. *Hater*

Jeg skal tenke litt på nummer 5.

Killing me softly, med hun der NEGERdama. Hill? Robyn Hill? Kan det stemme? Jeg blir aggressiv bare av å tenke på den drittplagiatmelodien. Arrrrggghhh!

Macarena var da bra. Å se på i hvert fall. Jeg tror jeg kunne feid over samtlige i den videoen. Ikke de gamle gubbene, men resten.

Ah, nr 5. Hun der feite negerdama som nesten ikke greier å løfte på beina i den dingdingadingadong videoen. Missy Elliot? Fæl!

Og jeg som trodde det var fredag i dag. Skål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...