Gå til innhold

Har du mange småesker til ting?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

har ikke småting flytende rundt hjemme... Har noen ekstra ligthere osv. som ejg har i en liten skuff i vinskapet. Ellers så har vi bare mobil, røyk, ligther på hjørnebordet når vi er hjemme. Når vi flytta inn i august i fjor kasta jeg masse små pynteting og annet småtteri jeg egentlig ike har brukt for.

Så kaster ting jeg ikke har brukt for ja...

Gjest Stjernemor

Kast det som ingen andre antageligvis heller ikke vil ha. Resten sender du til en bruktbutikk eller et loppemarked.

Selv så er jeg i ferd med å gjennomføre ovennevnte. Er i ferd med å drukne i ting og tang som jeg aldri bruker, men som tyter ut av kott og gjemmer. Nye ting vi kjøper (noe kjøper en jo alltids) er det ikke plass til. Så en MÅ kaste fortløpende i vårt forbrukersamfunn.

Annonse

Småting? Hvilke småting tenker du på?

Har jo noen småting som hører sammen med noe, f eks lighteren, kulepenner, tegnestifter og sånt, men de har jo sine plasser,

Alt annet av småting som ikke har noen plasser, er skrot, og pælmes i søpla. Det er ikke mye som blir samla på her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...