Gå til innhold

Er så forferdelig ensom....

Anbefalte innlegg

Ja nå skriver jeg igjen, er hvist blit en plage her inne jeg, er her hver dag flere ganger om dagen...

Jeg sitter nå her og undrer, jeg er så ensom men vil ikke ha kontekt med mennesker, hvordan kan en være ensom nor det er noe man selv velger. Jeg sitter her, Far er ute i stuen og der er også min bror, men jeg er alikevel ensom, alene eller kansje innesperet, fengslet i meg selv, eller?

Føler meg ikke altid velkommen her heller, ikke for det dere sier, eller om dere snakker til meg, føler meg bare ensom alikevel.

Jeg skjøner litte av dette jeg, men kansje dere forstår hva jeg snakker om, dere på Forum eller NHD.

Ensom ulv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11062-er-s%C3%A5-forferdelig-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner hvordan den ensomhetsfølelsen kan være.

selv om man er sammen med noen så føler man seg så ensom. og når man er alene vil man bare være sammen med noen, så de kan holde rundt meg. det er så rart. før ønsket jeg at noen skulle bare holde rundt meg, nå er det ekkelt om noen gjør det.

er redd jeg skal bli helt kald etterhvert, eller at jeg er på vei til å bli det. reagerer ikke på berøring som andre gjør. bare syns det er ekkelt.

vet ikke hva jeg skal si. men jeg kjenner igjen det du beskriver. man er bare så ensom.

skulle ønske jeg kunne vært der da du er så ensom, selv om det sikkert ikke hadde hjulpet en shit. men føler meg bare så maktesløs.

*klemmer deg lenge*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...