Gå til innhold

Hvilke planer har dere for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo meldt kanon-vær !!

Ahh....vi skal dra på hytta i dag ; kose oss med god mat ,bading , soling , fisking og maling....

Gleeeder meg til å endelig få en skikkelig sommerfølelse ;o)

Hva med dere ? Noen planer ? Bare kula`n ned , reise bort , eller ?

Ha en fortreffelig helg alle sammen i alle fall !!!

Sommer-hilsen fra

Skrevet

Bare kose meg og slappe av...

Herlig !

Kos deg da ;o)

Skrevet

Kanonvær? Sikkert hvis du bor i nord.

http://www.met.no

F....de kan bare prøve seg !!

I går meldte de DETTE været som er nå heeele helga !

Satser å tro på det jeg ;o)

Hmmm....*pakker ned masse solkrem*

Skrevet

Ettersom ungene og jeg er alene hjemme fra fredag til søndag kveld så har jeg fått med meg en av tantene og skal i Pirbadet med de små en av dagene. :o) Ungene eeeeelsker det!

Skrevet

Vi reiser til Sogndal, for å se på Sogndal-cup! Sønnen min skal spille, vi andre blir med, bor på hotell, og koser oss!

God helg vin, håper ikke solen skuffer noen av oss i helgen!

mvh

Skrevet

Vi skal helt sikkert bade og fiske litt. Hvis været blir fint så griller vi - også skal vi på festival da ...:)

Gjest prust
Skrevet

Vi begynner med dagen i dag, selv om det ikke er helg :-)

Jeg går fra jobben klokka 1530, henter barna i barnehagen, og så kjører vi ut til Dyreparken, der det skal være teaterforestilling om Hakkebakkeskogen klokka 17. Gleder meg minst like mye som ungene!

I morgen skal jeg jobbe lenge (siste dagen før ferien), så da blir det vel ikke noe spesielt. Kanskje pappaen finner på noe med dem etter barnehagen?

MEN på lørdag skal vi feire Snuppa sin TO-års dag, med familieselskap. Gleder meg!!!

Søndag regner jeg med at vi ordner litt på båten, er ute og koser oss i finværet (?!) og bare slapper av.

Mandag er det Snuppas bursdag, og vi skal ha barneselskap etter barnehagen. Knallgøy!

Og så....har ferien begynt!!!!!

Jeg badet forresten i sjøen for første gang i går - 15 grader, litt kaldt, men mest deilig!!!!

Gjest Pricilla
Skrevet

Lørdagen skal jeg pakke, så får ejg besøk av en venninne. Vi skal kose oss med hjemmelaget pizza og rødvin. Søndag drar samboern, svigerfar og jeg til Joguslavia. Laaaaaaaaaaaaang reise! Men jeg gleder meg.

Skrevet

Fjelltur stopp trening stopp jobb stopp puling ikke stopp.

God helg og god vin, vin!

Skrevet

Her skal det vaskes til svigerforeldrene gjør inntog neste uke.

Gjest sambisen
Skrevet

Vi skal helt sikkert bade og fiske litt. Hvis været blir fint så griller vi - også skal vi på festival da ...:)

Ok, sjef

:)

Gjest sambisen
Skrevet

1 dag igjen så har du ferie :)

Har du bestemt hva vi skal gjøre i ferien?

:)

serendipity
Skrevet

Hvordan går det med veslejenta??? Noe nytt...

Skrevet

Jeg skal jobbe... lørdag, søndag, og søndag/mandag. Og mandag skal jeg sove noen timer... lørdag blir det en tur på byen også, så det kan bli ei interessant helg :)

Skrevet

Stranda i morgen og fyll på kvelden.

En fornuftig helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...