Gå til innhold

Nå har jeg vært hos legen!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Og fikk beskjed om at det er magesår, nesten 100% sikkert... : ( Når jeg kommer hjem fra ferie må jeg svelge slangen! *snufs*

Ikke kan jeg drikke alkohol, kaffe eller te, ikke røyke, sikke spise sterk mat eller stekt mat.. jippi for en knallferei det blir! : (

Og jeg som elsker å drikke da... men skal ejg slippe unna smerteanfall og oppkast og mulig verre magesår må jeg holde meg endru.. : ( *snufs og atter snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110642-n%C3%A5-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min dypeste medfølelse! Man skulle tro at i 2003 så hadde de greid å lage en slange som var litt mindre enn 5 cm i diameter (sånn virker den i hvert fall når man ligger der å kakler). Hva med en 1 mm fiberoptisk kabel de bare kan smyge ned? Hvorfor har de ikke lakrissmak på slangen? MÅ man ha den jævla gummismaken langt bak på tunga, i tillegg til at man er sår langt ned i halsen?

Eller har du jo grunnlaget for tidenes slankekur, men av en eller annen grunn tror jeg ikke du er overvektig.

Uansett, lykke til!

Gjest Pricilla

Du har min dypeste medfølelse! Man skulle tro at i 2003 så hadde de greid å lage en slange som var litt mindre enn 5 cm i diameter (sånn virker den i hvert fall når man ligger der å kakler). Hva med en 1 mm fiberoptisk kabel de bare kan smyge ned? Hvorfor har de ikke lakrissmak på slangen? MÅ man ha den jævla gummismaken langt bak på tunga, i tillegg til at man er sår langt ned i halsen?

Eller har du jo grunnlaget for tidenes slankekur, men av en eller annen grunn tror jeg ikke du er overvektig.

Uansett, lykke til!

Takk for oppmutringa!.. Eeehhhh.......... : ( NÅ gruer jeg meg ikke i det hele tatt da!

Er ikke overvektig, emn skader ikke å gå ned litt, så det en eneste posetive med dette er jo at jeg kan gå ned litt! ; )

Nå tar jeg ferie.

PS: jeg krever (og veit jeg får) valium under undersøkelsen. Da blir jeg så blid uansett hva de gjør med meg... Fikk det under en nyrebiopi engang, da lå jeg å sang for full hals omtåka og fin... : ) Men ikke nervøs, og det er jo hovedpoenget

Takk for oppmutringa!.. Eeehhhh.......... : ( NÅ gruer jeg meg ikke i det hele tatt da!

Er ikke overvektig, emn skader ikke å gå ned litt, så det en eneste posetive med dette er jo at jeg kan gå ned litt! ; )

Nå tar jeg ferie.

PS: jeg krever (og veit jeg får) valium under undersøkelsen. Da blir jeg så blid uansett hva de gjør med meg... Fikk det under en nyrebiopi engang, da lå jeg å sang for full hals omtåka og fin... : ) Men ikke nervøs, og det er jo hovedpoenget

Jeg satt faktisk og debatterte litt med meg selv før jeg postet, men jeg tenkte du sikkert hadde gjort slangen før, så da tok jeg sjansen. Det var ikke ille ment.

God ferie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...