nick Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 I dag? Det var det jeg visste, det blir ikke noe fornuftig av å skrive samtidig som man får seg en blowjob. Nå må jeg hvile litt. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hvordan får man til å skrive med sånn lang bredde? 0 Siter
Zirine Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Det var det jeg visste, det blir ikke noe fornuftig av å skrive samtidig som man får seg en blowjob. Nå må jeg hvile litt. Det er det vel unt. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hvordan får man til å skrive med sånn lang bredde? slik...................................................................................................................................... 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 slik...................................................................................................................................... Det gikk så fort, rakk ikke å få på meg lorgnetten. Vet du forresten hva som er forskjell på en monokkel og en lorgnett? Og dette er ikke en vits eller en gåte, altså. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Det gikk så fort, rakk ikke å få på meg lorgnetten. Vet du forresten hva som er forskjell på en monokkel og en lorgnett? Og dette er ikke en vits eller en gåte, altså. En monokkel er ett glass med innfatning. Lorgnett er ett eller to glass, men uten innfatning. 0 Siter
Babette Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 En monokkel er ett glass med innfatning. Lorgnett er ett eller to glass, men uten innfatning. Ja, men er det ikke også sånn at lorgnetten (stanglorgnett) må holdes, mens monokkelen settes fast på nesa? Nei- nå tuller jeg visst. Det går vel ikke an å feste noe som bare har ett glass til nesa. Tante Pose bruker det ene eller det andre, mener jeg å huske. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Ja, men er det ikke også sånn at lorgnetten (stanglorgnett) må holdes, mens monokkelen settes fast på nesa? Nei- nå tuller jeg visst. Det går vel ikke an å feste noe som bare har ett glass til nesa. Tante Pose bruker det ene eller det andre, mener jeg å huske. Har du ikke sett på de gamle nazifilmene - der bruker SS-guttene monokkel. De putter et innfatta glass inn i øyehulen. 0 Siter
nick Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Hvordan får man til å skrive med sånn lang bredde? Man kommer samtidig som man trykkker m. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.