Good Golly! Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 - På selveste Lerkendal! En brann har startet i en restaurant på Lerkendal stadion. Brannen er visstnok under kontroll, men omfanget av skadene er uvisst. Håper dette blir den siste brannen i Trondheim på lenge... Har fått kvoten nå synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Faen... Da kommer jeg vel meg ikke til byen i 6-tiden, bussen går nemlig forbi der... Men denne gangen er det da heldigvis ikke en verneverdig bebyggelse som går tapt da! Det er trist alikevel selvfølgelig, men ikke så trist som da de to kvartalene i midtbyen brant synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Neida, O'Martins ligger ikke på Lerkendal stadion, men 40 meter unna, over veien. ) Det er ett lite hus "bare" så det er ingen fare og overhode ingen bybrann denne gangen. Sjekka på www.adressa.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.