Gå til innhold

Skattelister på internett? ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Skattefuten

Hei!

Jeg vet ikke. Men så har jeg ikke helt forstått interessen for andres skattelister.

Jeg er ingen kikker.

Beste hilsen

hehe, det vet du ikke, for da hadde du skrevet det her! - Jeg vil f.eks. se om folk snakker sant når de sier at de har så og så mye i lønn.

Annonse

Det er en enkel måte og finne når en person er født.........

..eller hvor vedkommende bor.

Selv liker jeg å følge med mine gamlekjærester. Jeg følger med på hvor de bor og hvor mye de tjener. Sjekker også formuen.

Men kan bli både lykkelig og lei seg av slik sjekking.

..eller hvor vedkommende bor.

Selv liker jeg å følge med mine gamlekjærester. Jeg følger med på hvor de bor og hvor mye de tjener. Sjekker også formuen.

Men kan bli både lykkelig og lei seg av slik sjekking.

Ja... Å sjekke gutter får en helt ny betydning :)

Annonse

Hei!

Jeg er ikke kjent med den slags interesse for hva andre tjener. Jeg vil lære noe nytt.

Beste hilsen

Hei, her er jeg på linje med deg... lære noe nytt gir dagen mening.

I dag lærte jeg bl.a. om tidenes strategi, ingen over, ingen ved siden av:

http://www.adressa.no/bildegallerier/article.jhtml?articleID=428646&imageIndex=14

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...