Gå til innhold

Superfuktgivende lebestift for tørre lepper?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Jeg har kjempetørre lepper for tiden, vanlig lebestift blir tørr og jævlig. Er litt lei den naturlige looken, spesielt siden jeg skal ut i morgen.

Noen som vet om en lebestift som gir fuktighet? Mye fuktighet? Pris er uvesentlig.

Og forresten, mentholatum fungerer ypperlig som lip-gloss :)

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Hei

Jeg kjøpte en deilig leppestift i går på KappAhl som gir masse fukt.

L'oreals Shine Dêlicieux (lys rosa hylster) Kostet 103,-

(og fargen 850 - Cinnamon Coffee var helt nyyydelig!!! :)

Takk for tipset! Loreal har gode lebestifter, men er ikke overbegeistret for lukten.

Skal kjøpe en av de :)

Gjest papirtiger

Hva om du bruker lepomade under leppestiften? Eller blander?

Jo, det har jeg prøvd. Men fargen sitter ikke så godt. Og har en mistanke om at alkoholinntak ikke gjør meg mer påpasselig med å påføre mer lebestift heller... Kan få en interessant farge på leppene da :)

Annonse

Takk for tipset! Loreal har gode lebestifter, men er ikke overbegeistret for lukten.

Skal kjøpe en av de :)

Hvis en har tørre lepper som flasser så er det ikke pent med lebestift.

Hvis du kan bruke en tørr tannbørste for å skrubbe av hudrester på leppene før du har på lepomade så kan det bli noe bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...