Gå til innhold

Spørsmål om brunfarge og selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Jobber ute i sommer, og har blitt relativt brun i ansiktet og på armene. So far so good, men har fått uflatterende skiller, spesielt brystet ser kritthvitt ut.

Første spørsmål: hvis jeg smører selvbruningskrem på hvite området, blir jeg fortere brun av sol der? Tror ikke det, men lov å håpe :)

Andre spørsmål: vil skillene jevne seg ut hvis jeg soler meg i bikini? Eller må jeg satse på sunblock?

*gulrot-knaskende og forfengelig tiger*

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Fortere brun nei, men du kan bli solbrent uten å se det... så selv om du blir brun av selbruningskrem må du smøre med solkrem som om du var kritthvit.

Du får jobbe i bikinien istedet.

Godt poeng, må huske å smøre meg.

Men selvbruningskrem er fortsatt et mysterium. Selv om jeg har jukse-brunfarge, vil solen begynne fra scratch? Akk...selvbruningskrem og pyramider, umulig å bli klok på.

Jobbe i bikini hadde nok vært stor underholdning for de fleste untatt meg :)

Godt poeng, må huske å smøre meg.

Men selvbruningskrem er fortsatt et mysterium. Selv om jeg har jukse-brunfarge, vil solen begynne fra scratch? Akk...selvbruningskrem og pyramider, umulig å bli klok på.

Jobbe i bikini hadde nok vært stor underholdning for de fleste untatt meg :)

Hehe... Hva jobber du med?

Vindusvasker?

Annonse

nå blir jeg vel mobba, men shit au. Bruk et produkt som heter no sånt som SelfBake, det bringer frem brunfargen din på en naturligmåte, mye bedre og rensligere enn selvbruningskrem...

siden du antageligvis ikke kommer til å tro meg, så stikk innom en eller annen sånn bjutibutikk og spør:-)

lykke til

nå blir jeg vel mobba, men shit au. Bruk et produkt som heter no sånt som SelfBake, det bringer frem brunfargen din på en naturligmåte, mye bedre og rensligere enn selvbruningskrem...

siden du antageligvis ikke kommer til å tro meg, så stikk innom en eller annen sånn bjutibutikk og spør:-)

lykke til

Hva går det ut på da? Jeg og selvbruningskremer går nemlig ikke bra sammen så jeg leter alltid etter et alternativ...

Hva går det ut på da? Jeg og selvbruningskremer går nemlig ikke bra sammen så jeg leter alltid etter et alternativ...

jeg ble forklart hele cluet, men jeg har oj teflonhjerne, så ja...

men alle mennesker, bortsett fra albinoer da, har anlegg for å bli brun. noen mer enn andre selvsagt, men denne kremen smører man inn og har den på kroppen i 8-12 timer, helst over natten. denne trekker da inn under huden og stimulerer disse greiene som gir oss farge, og når du dusjer og smører deg inn med en sånn krem som følger med, så vil du straks se forandringer:-)

men for å være sikker, stikk innom en sånn bjutibutikk, de kan sikkert svare, dersom dubor i oslo, så vet jeg garantert at de selger det oppe på kaldbakken...

Gjest papirtiger

lykke til

SelfBAKE?

Det er altså et produkt som hjelper en til å bli brun ved hjelp av sol?

Hvor mye koster dette..?

Gjest papirtiger

jeg ble forklart hele cluet, men jeg har oj teflonhjerne, så ja...

men alle mennesker, bortsett fra albinoer da, har anlegg for å bli brun. noen mer enn andre selvsagt, men denne kremen smører man inn og har den på kroppen i 8-12 timer, helst over natten. denne trekker da inn under huden og stimulerer disse greiene som gir oss farge, og når du dusjer og smører deg inn med en sånn krem som følger med, så vil du straks se forandringer:-)

men for å være sikker, stikk innom en sånn bjutibutikk, de kan sikkert svare, dersom dubor i oslo, så vet jeg garantert at de selger det oppe på kaldbakken...

Ikke for å høres tvilende ut, men det er jo akkurat det andre selvbruningskremer gjør. De stimulerer pigmenter i huden.

Ikke for å høres tvilende ut, men det er jo akkurat det andre selvbruningskremer gjør. De stimulerer pigmenter i huden.

ække så flink til å forklare, men denne metoden stiller selvbruningskrem i skyggen... spøt i butikken, de kan forklare...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...