tordar Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Hei! Jeg har vært plaget av rykninger i det venstre øyet i flere uker. ("Leamus") Dette skjedde meg også for noen år siden, da varte det i flere måneder. Lurer på hvorfor dette skjer og om det er noe som kan gjøres ved det? Med vennlig hilsen Elisabeth 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Hei! Søk her i DOl på leamus, eller ta en titt på denne linken med svar fra Anker: http://www.doktoronline.no/pub/qa/129.html 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 En jeg kjenner har slike rykninger på øyet. De fant ut at problemet var en nerve bak i nakken på baksiden av hjernen var i klem. Tror han får sprøyter med et giftig stoff ved øyet en gang i blant. Lurer på om det kanskje er Botox. Er mange andre grunner til samme problemet, så det beste du kan gjøre er vel å bli utredet skikkelig for det. I hvertfall hvis det plager deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.