Gå til innhold

Endelig en pille som forstørrer pikken

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hva skjer om jeg tar overdose ?

Jeg vet at hvis man tar for mange slankepiller forsvinner men helt.

Sitat:

Finally!! A medical breakthrough in science has enabled a team of doctors and sex experts to create a pill that is designed to enlarge the male

penis by length and width. Our tests show that out of 1,500 test subjects, the average gain after 4 months on DP-RX was 2.94 Inches! Amazing,

Permanent results that will last.

-Gain Up To 3+ Full Inches In Length

-Expand Your Penis Up To 20% Thicker

-Stop Premature Ejaculation!

-Produce Stronger, Rock Hard Erections

-100% Safe To Take, With NO Side Effects

-Fast Priority Fed-Ex Shipping WorldWide

-Doctor Approved And Recommended

-No Pumps! No Surgery! No Exercises!

-100% Money Back Guarantee

-FREE Bottle Of VP-RX Worth Over $50

-FREE Male Help E-Book Worth Over $50

Jeg ba dem om medisinsk dokumentasjon, men fikk ikke svar.

http://www.emailofferz.biz

Fortsetter under...

Å fy f....

Men hvor skal du gjøre av alt sammen ?

Det er alltid plass til en centimeter eller ti til.

Problemet er at ting ikke står i proposisjon til hverandre. Jeg mener at tingene under ikke såtr i forhold til gjenstanden.

Det ser unektelig en smule komisk ut.

Ulv I Faarikaal

Det er alltid plass til en centimeter eller ti til.

Problemet er at ting ikke står i proposisjon til hverandre. Jeg mener at tingene under ikke såtr i forhold til gjenstanden.

Det ser unektelig en smule komisk ut.

Vi får høre hva damene sier om saken, hvis de ikke bare løper skrikende til alle kanter og ringer politiet.

Annonse

Høne I Frikassè

Hm...det som kan skje hvis du tar for mye og du får for stor pikk og du derefter får ereksjon så kan du få så mye blod i penis at du besvimer. Andre viktige organer som f.eks hjerne vil ikke få noe blod. Og du blir hjerneskadet. Eller worst case - du dør.

På graven kan det jo stå noe sånn som "Vi minnes deg vår kjære - med pikken som ære". Eller.no. Så blir du ikke glemt.

Jeg ville heller ikke glemt det. *knegg*

Ulv I Faarikaal

Hm...det som kan skje hvis du tar for mye og du får for stor pikk og du derefter får ereksjon så kan du få så mye blod i penis at du besvimer. Andre viktige organer som f.eks hjerne vil ikke få noe blod. Og du blir hjerneskadet. Eller worst case - du dør.

På graven kan det jo stå noe sånn som "Vi minnes deg vår kjære - med pikken som ære". Eller.no. Så blir du ikke glemt.

Jeg ville heller ikke glemt det. *knegg*

Jeg har på samme måte hørt at ved ereksjon får hos manges hjerne for lite blod, og vurderingsevnen svekkes, dette fører til ulike ubehageligheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...