Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Tradisjon i antirasististiske Norge er å klore opp trynet og rive av håret på den som prøver å presentere noen tall eller andre observasjoner som har med innvandrere å gjøre. At han har rett gjør saken mye verre, siden han kan dokumentere det, og da er han solgt. At mange visste det fra før gjør saken svært alvorlig, og døden er eneste utvei.

I grunnen visste jeg dette fra før: kinesere, philippinere og østeuropeere er sabla gode arbeidsfolk. Folk fra den afrikanske landsbygda har en tendens til heller å senke livskvaliteten framfor å jobbe. Kanskje det er en del av deres kultur ?

Så er spørsmålet : hva er galt med å si slikt når det er sant, og tallene viser det ? Skal slikt sensureres ? F eks at kvinner er dårligere til å kjøre bil er lov å si, men ikke at negre er late ? Er den av medlidenhet til negra at vi ikke skal snakke om dem ? Skal det ikke stilles krav til kvinner eller negre fordi det er synd på dem ? At det ikke stilles så mange krav til små barn er greit, men voksne mennesker får da faen meg ta seg sammen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=65434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

"At han har rett gjør saken mye verre, siden han kan dokumentere det"

Dokumenterer det? Han sier jo selv at de andre på jobben hans ikke er av samme oppfattelse som han...

Han stigmatiserer somaliere her, helt uten å dokumentere noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det Er Det Verste Jeg Har Sett

Har du ingenting annet å gjøre enn å skrive innlegg og dritt om utlendinger, innvandrere, asylsøkere, muslimer, fremmedkulturelle?

Et søk på Ulv og et av disse ordene viser et uhyggelig resultat.

Pføy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hei!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med din fastlege. Ta opp ditt ivrige engasjement for masturbasjon og dine mange rasistiske innlegg. Kanhende det fins behandling?

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har du ingenting annet å gjøre enn å skrive innlegg og dritt om utlendinger, innvandrere, asylsøkere, muslimer, fremmedkulturelle?

Et søk på Ulv og et av disse ordene viser et uhyggelig resultat.

Pføy!

Din bløffmaker.

Jeg har aldri kommet med en eneste rasistisk ytring, jeg har selv søkt for å finne noe, men jeg ser ingen,

kan du vise til et spesielt ?

Rase intresserer meg nemlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"At han har rett gjør saken mye verre, siden han kan dokumentere det"

Dokumenterer det? Han sier jo selv at de andre på jobben hans ikke er av samme oppfattelse som han...

Han stigmatiserer somaliere her, helt uten å dokumentere noe som helst.

Det var en skrivefeil, legg inn en "hvis".

Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med din fastlege. Ta opp ditt ivrige engasjement for masturbasjon og dine mange rasistiske innlegg. Kanhende det fins behandling?

Beste hilsen

Vis oss et eneste rasistisk innlegg fra meg. Din bløffmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Vis oss et eneste rasistisk innlegg fra meg. Din bløffmaker.

Hei!

Du har ved flere anledninger kommet med rasistiske innlegg. Du sprer fremmedfrykt -- det er òg en form for rasisme.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har du ingenting annet å gjøre enn å skrive innlegg og dritt om utlendinger, innvandrere, asylsøkere, muslimer, fremmedkulturelle?

Et søk på Ulv og et av disse ordene viser et uhyggelig resultat.

Pføy!

>>Kinesere, philippinere og østeuropeere er sabla gode arbeidsfolk.

Er det rasistisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Du har ved flere anledninger kommet med rasistiske innlegg. Du sprer fremmedfrykt -- det er òg en form for rasisme.

Beste hilsen

Det gjenstår å vise oss et av dem.

Bløffmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det gjenstår å vise oss et av dem.

Bløffmaker.

Hei!

jeg ser du ikke har problemer med å komme med personangrep.

Du har kanhende registrert at jeg ikke er alene om å oppleve din einnlegge som sterkt rasistiske.

Men jeg vil helst ikke henvise til noen av dem -- vil nødig reklamere for dine til dels motbydelige innlegg.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal alle i en gruppe straffes for noe andre medlemmer i en gruppe har gjort?? Ser du ikke hvor galt av sted det bærer? Selv om det hadde vært 99 av 100 i en gruppe som hadde gjort noe galt, gjør ikke det der mer riktig å dømme den 100., enn om det hadde vært 5 av 100 som hadde gjort noe galt.

Prøv å utfordre dine egne synspunkter, det er alltid verdifullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Kinesere, philippinere og østeuropeere er sabla gode arbeidsfolk.

Er det rasistisk ?

Du er rasistisk overfor afrikanere så lenge du mener at det er riktig å trekke slutninger om en hel gruppe mennesker basert på noe enkelte sier/gjør. Hva du mener om andre nasjonaliteter gjør deg ikke da mer eller mindre rasistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei!

jeg ser du ikke har problemer med å komme med personangrep.

Du har kanhende registrert at jeg ikke er alene om å oppleve din einnlegge som sterkt rasistiske.

Men jeg vil helst ikke henvise til noen av dem -- vil nødig reklamere for dine til dels motbydelige innlegg.

Beste hilsen

En bløff er en bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

En bløff er en bløff.

Hei!

D e t har du rett i. Og alle dine innlegg er preget av bløff. Problemet er at du sprer fremmedfrykt med ditt bløffmakeri.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men hvorfor skal alle i en gruppe straffes for noe andre medlemmer i en gruppe har gjort?? Ser du ikke hvor galt av sted det bærer? Selv om det hadde vært 99 av 100 i en gruppe som hadde gjort noe galt, gjør ikke det der mer riktig å dømme den 100., enn om det hadde vært 5 av 100 som hadde gjort noe galt.

Prøv å utfordre dine egne synspunkter, det er alltid verdifullt.

Hvilken straff ?

Jeg har ikke skrevet alle, og jeg mener ikke alle.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken straff ?

Jeg har ikke skrevet alle, og jeg mener ikke alle.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Jeg snakker om uttalelser som denne:

"Folk fra den afrikanske landsbygda har en tendens til heller å senke livskvaliteten framfor å jobbe. Kanskje det er en del av deres kultur ? "

Hva mener du skal gjøres med denne gruppen (afrikanere)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er rasistisk overfor afrikanere så lenge du mener at det er riktig å trekke slutninger om en hel gruppe mennesker basert på noe enkelte sier/gjør. Hva du mener om andre nasjonaliteter gjør deg ikke da mer eller mindre rasistisk.

Hvis jeg sier at tvangsgifte er en del av pakistansk kultur, og pakistanerne er enige med meg, er det da rasisme ?

Hvis en fra en gruppe selv sier at kvinnediskriminerig er en del av kulturen deres, og jeg tror på det, er det rasisme ?

Alt dette er en del av del legale debatten, og det er derfor fullt lovlig å diskutere og uttale seg om.

Jeg skryter av folkeslag også, du legger merke til det ? Er det rasisme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

D e t har du rett i. Og alle dine innlegg er preget av bløff. Problemet er at du sprer fremmedfrykt med ditt bløffmakeri.

Beste hilsen

Hva er det _jeg_ bløffer om ? Vis meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hva er det _jeg_ bløffer om ? Vis meg.

Kjære venn!

Ifølge Opplæringslova har du krav på individuell opplæringsplan samt spesialundervisning.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...