Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Jeg kan ikke se at du noengang har vært saklig?

Derfor bør du nok ha elementær opplæring i diskusjonsteknikk, og for ikke å snakke om logikk og statistisk metode. Ta kontakt med fastlegen din, der får du nok den hjelpen du trenger.

Hei!

Jeg har påpekt dine vulgære tanker om å lese Bibelen. Det er rent saklig.

Jeg foreslår du tar kontakt med legevakten umiddelbart -- ingen tid å miste for deg, er jeg redd.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Ulv I Faarikaal

Hei!

Går vi tilbake i tiden ser vi at noe av det "norske" var å være åpen for nye impulser -- innvandring var heller ikke uvanlig.

Den type norskhet du representerer assosieres best med "Stutum"...

Vennlig hilsen

Jeg er stolt av det norske, og norsk kultur intresserer meg. Jeg syns de som vil ofre norsk kultur får engasjere seg i det så de ser hva de ofrer først. Det er ikke bare skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg er stolt av det norske, og norsk kultur intresserer meg. Jeg syns de som vil ofre norsk kultur får engasjere seg i det så de ser hva de ofrer først. Det er ikke bare skitt.

Hei!

Jeg tror ikke du har begreper om hva som er norsk kultur.

Kristendommen, som du er så sterkt imot, har vært en del av det norske i over 1000 år.

Det samme kan vi ikke si om de rasistiske holdningene du kommer med.

Hvor norsk er egentlig du?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har påpekt dine vulgære tanker om å lese Bibelen. Det er rent saklig.

Jeg foreslår du tar kontakt med legevakten umiddelbart -- ingen tid å miste for deg, er jeg redd.

Vennlig hilsen

(Vulgær: tarvelig, simpel, udannet.)

Nei, jeg har ikke embedsstudiet i teologi bak meg, men det har vitterlig ikke du heller. Jeg er fortsatt forundret over at du faktisk ble utskrevet fra grunnskolen og mener vel at det bør danne grunnlag for et søksmål mot departementet på dine vegne.

Du har min medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

(Vulgær: tarvelig, simpel, udannet.)

Nei, jeg har ikke embedsstudiet i teologi bak meg, men det har vitterlig ikke du heller. Jeg er fortsatt forundret over at du faktisk ble utskrevet fra grunnskolen og mener vel at det bør danne grunnlag for et søksmål mot departementet på dine vegne.

Du har min medfølelse.

Hei!

..."udannet", ja. Hele din argumentasjon vitner om at du enten ikke vil eller kan forstå.

Take your pick...

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Jeg tror ikke du har begreper om hva som er norsk kultur.

Kristendommen, som du er så sterkt imot, har vært en del av det norske i over 1000 år.

Det samme kan vi ikke si om de rasistiske holdningene du kommer med.

Hvor norsk er egentlig du?

Vennlig hilsen

Jeg ber deg for nte gang å fortelle hvor rasismen min er, men du svarer ikke på tiltale.

I RL ville du fått en hjertlig latter fra de som kjenner meg, også utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

..."udannet", ja. Hele din argumentasjon vitner om at du enten ikke vil eller kan forstå.

Take your pick...

Beste hilsen

Og etter egen mening er du en ekspert i dannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg ber deg for nte gang å fortelle hvor rasismen min er, men du svarer ikke på tiltale.

I RL ville du fått en hjertlig latter fra de som kjenner meg, også utlendinger.

Hei!

det er mulig at de vil le av deg. Og det du sier.

Jeg har nok ofte trukket på smilebåndet. Samtidig mener jeg at det er såpass alvorlig at du sprer hat og fordommer.

Kan du ikke bare gi deg?

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

(Vulgær: tarvelig, simpel, udannet.)

Nei, jeg har ikke embedsstudiet i teologi bak meg, men det har vitterlig ikke du heller. Jeg er fortsatt forundret over at du faktisk ble utskrevet fra grunnskolen og mener vel at det bør danne grunnlag for et søksmål mot departementet på dine vegne.

Du har min medfølelse.

PSST: Det fins visst muligheter for erstatning for tapt skolegang, altså få igjen skolepenga.

Jeg har respekt for dine innlegg, stå på.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Og etter egen mening er du en ekspert i dannelse?

Hei!

Nei.

Det er også grunnen til at jeg vil henvise deg til et av fylkets servicesentre og/eller PPT.

Hvorvidt du bør ta en evnetest -- eller ikke -- overlater jeg til sakkyndig å vurdere.

Lykke til!

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

det er mulig at de vil le av deg. Og det du sier.

Jeg har nok ofte trukket på smilebåndet. Samtidig mener jeg at det er såpass alvorlig at du sprer hat og fordommer.

Kan du ikke bare gi deg?

Beste hilsen

Nok en gang: hvor er hatet og fordommene ?

Du svarer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Nok en gang: hvor er hatet og fordommene ?

Du svarer ikke.

Hei!

Det er bare å søke på DOL. Legg merke til at det er flere enn jeg som anser dine innlegg som vulgære, rasistiske og hatefulle.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSST: Det fins visst muligheter for erstatning for tapt skolegang, altså få igjen skolepenga.

Jeg har respekt for dine innlegg, stå på.

:-)

:-)

Tja, det er kanskje noe å vurdere for å dekke studielånet jeg tydeligvis ikke har mye igjen for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nei.

Det er også grunnen til at jeg vil henvise deg til et av fylkets servicesentre og/eller PPT.

Hvorvidt du bør ta en evnetest -- eller ikke -- overlater jeg til sakkyndig å vurdere.

Lykke til!

Beste hilsen

Takk skal du ha for din omtanke og romslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bibelskoleelev

Hei!

Nei.

Det er også grunnen til at jeg vil henvise deg til et av fylkets servicesentre og/eller PPT.

Hvorvidt du bør ta en evnetest -- eller ikke -- overlater jeg til sakkyndig å vurdere.

Lykke til!

Beste hilsen

Har du vært igjennom hele papirmøllen selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Det er bare å søke på DOL. Legg merke til at det er flere enn jeg som anser dine innlegg som vulgære, rasistiske og hatefulle.

Beste hilsen

Hvis det er bare å søke, hvorfor kan du ikke vise et ? Den samme påstanden har kommet fra andre, men ingen greier å finne innleggene, eller så inneholder de ikke noe rasistisk. Hvorfor lyves det ? Er løgn et våpen vi kan bruke når hensikten er hellig ?

Churchill sa en gang : "Min verste fiende er mine gamle taler !" men det gjelder ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

:-)

Tja, det er kanskje noe å vurdere for å dekke studielånet jeg tydeligvis ikke har mye igjen for :)

Jeg har fått igjen mine, og kjøpt øl for dem. Ingen vits å kaste bort penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hvis det er bare å søke, hvorfor kan du ikke vise et ? Den samme påstanden har kommet fra andre, men ingen greier å finne innleggene, eller så inneholder de ikke noe rasistisk. Hvorfor lyves det ? Er løgn et våpen vi kan bruke når hensikten er hellig ?

Churchill sa en gang : "Min verste fiende er mine gamle taler !" men det gjelder ikke meg.

Hei!

Du er din egen verste fiende. Jeg tror egentlig ikke du har særlig gjennomslagskraft her på DOL. Likevel er det forståelig at folk reagerer på dine hatefulle og rasistiske innsleg.

Jeg håper du gir deg.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...