Gå til innhold

Denne mannen får snart sparken eller blir sendt til Svalbard


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Det er sikkert sant, og definitivt eit problem, men å byggja opp under framandfrykta med slike trangsynte og generaliserande innlegg er ikkje naudsynt. Det gjer berre skade, og løysar ikkje eitt einaste problem.

Eg er i grunnen dritt lei av drittpreiket ditt. Du er gjennomskua forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    131

  • Sør

    94

  • Zelig

    15

  • Bassisten

    7

Ha-vanskelig

"Eneste "problemet" mitt er de rasistiske og fremmedfiendtlige innleggene dine."

Det du påstår finnes ikke.

Dine problemer er nok av større art, og gjelder (ditt) enkeltindivid og ikke ALLE andre.

Hei,

Jeg synes rollefigurene Shandy og Herr Faarikål minner om henholdsvis Snowball og Napoleon.

Det er faktisk en patetisk likhet.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-vanskelig

Det er sikkert sant, og definitivt eit problem, men å byggja opp under framandfrykta med slike trangsynte og generaliserande innlegg er ikkje naudsynt. Det gjer berre skade, og løysar ikkje eitt einaste problem.

Eg er i grunnen dritt lei av drittpreiket ditt. Du er gjennomskua forlengst.

Hei,

Amen!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er sikkert sant, og definitivt eit problem, men å byggja opp under framandfrykta med slike trangsynte og generaliserande innlegg er ikkje naudsynt. Det gjer berre skade, og løysar ikkje eitt einaste problem.

Eg er i grunnen dritt lei av drittpreiket ditt. Du er gjennomskua forlengst.

Ditt innlegg innholder heller ikke løsninger på problemer eller meninger i debatten.

Altså personangrep igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er sikkert sant, og definitivt eit problem, men å byggja opp under framandfrykta med slike trangsynte og generaliserande innlegg er ikkje naudsynt. Det gjer berre skade, og løysar ikkje eitt einaste problem.

Eg er i grunnen dritt lei av drittpreiket ditt. Du er gjennomskua forlengst.

Siden jeg er "gjennomskua" bør du ha en formening om min egentlige agenda, kan vi få en redegjørelse for den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert sant, og definitivt eit problem, men å byggja opp under framandfrykta med slike trangsynte og generaliserande innlegg er ikkje naudsynt. Det gjer berre skade, og løysar ikkje eitt einaste problem.

Eg er i grunnen dritt lei av drittpreiket ditt. Du er gjennomskua forlengst.

Tror du tar noe feil, men det er jo ikke noe nytt. Det må være lov å ta opp problemene i lyset, og ikke grave dem ned.

Så, hva har gått galt i dag Bassisten? Jeg ser du har funnet en ny person for dagen å la dritthumøret gå utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha-vanskelig

Ditt innlegg innholder heller ikke løsninger på problemer eller meninger i debatten.

Altså personangrep igjen.

Hei,

Signaturen 'Bassisten' gir et mye bedre bidrag til en konstruktiv samfunnsdebatt ved å sette deg i enfoldighetens lys, enn hva ditt sammensurium av masturbasjon og rasisme gjør.

Du bør snarest søke omsorg!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-vanskelig

Tror du tar noe feil, men det er jo ikke noe nytt. Det må være lov å ta opp problemene i lyset, og ikke grave dem ned.

Så, hva har gått galt i dag Bassisten? Jeg ser du har funnet en ny person for dagen å la dritthumøret gå utover.

Hei,

Du burde øve deg på å formulere logiske/saklige problemstillinger/argumentasjoner. Å være Herr Fårikaals nikkedukke kler deg neppe. Men du føler deg kanskje tryggere på denne måten?

Lykke til!!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg synes rollefigurene Shandy og Herr Faarikål minner om henholdsvis Snowball og Napoleon.

Det er faktisk en patetisk likhet.

Med vennlig hilsen,

Fortsatt god aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du burde øve deg på å formulere logiske/saklige problemstillinger/argumentasjoner. Å være Herr Fårikaals nikkedukke kler deg neppe. Men du føler deg kanskje tryggere på denne måten?

Lykke til!!

Med vennlig hilsen,

Fortsatt god aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tar noe feil, men det er jo ikke noe nytt. Det må være lov å ta opp problemene i lyset, og ikke grave dem ned.

Så, hva har gått galt i dag Bassisten? Jeg ser du har funnet en ny person for dagen å la dritthumøret gå utover.

Humøret mitt er på topp! :-) Eg har elles ingen planar om å rota meg bort i lange dustediskusjonar i kveld. Innlegget var personretta ja. Skyt meg gjerne for det. *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

Signaturen 'Bassisten' gir et mye bedre bidrag til en konstruktiv samfunnsdebatt ved å sette deg i enfoldighetens lys, enn hva ditt sammensurium av masturbasjon og rasisme gjør.

Du bør snarest søke omsorg!

Med vennlig hilsen,

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "At det ikke stilles så mange krav til små barn er greit, men voksne mennesker får da faen meg ta seg sammen."

Enig. Du får faen meg komme opp med noe som står på egne ben, og slutte å sutre når du får en liten dose av din egen medisin.

Eller gjelder ikke kravene deg?

Dobbelmoral er dobbelt så osv osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "At det ikke stilles så mange krav til små barn er greit, men voksne mennesker får da faen meg ta seg sammen."

Enig. Du får faen meg komme opp med noe som står på egne ben, og slutte å sutre når du får en liten dose av din egen medisin.

Eller gjelder ikke kravene deg?

Dobbelmoral er dobbelt så osv osv osv...

:-P

Min dag er ikke perfekt om jeg ikke har klart å ergre noen.

Dette var ikke så ille ?

Jiii-haaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt innlegg innholder heller ikke løsninger på problemer eller meninger i debatten.

Altså personangrep igjen.

Jada, det er personåtak. Sånn. Då har vi avklart det.

Eg har forøvrig inga konkret løysing på problemet med late somaliere, anna enn at vi får sørge for at det blir nok jobbar i samfunnet, og sørge for at afrikanarar som VIL jobbe FÅR seg jobb. Problemet med at innvandrarar IKKJE får jobb pga hudfargen sin er framleis større enn at nokre folk frå Somalia er late.

Å utbasunere i VG og på DOL at afrikanarar generelt er late hjelper faktisk ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret mitt er på topp! :-) Eg har elles ingen planar om å rota meg bort i lange dustediskusjonar i kveld. Innlegget var personretta ja. Skyt meg gjerne for det. *gjesp*

Jøss, det må jeg si...hmmm. Ja gjesp eller ikke gjesp, det inneholdt da noe annet enn raseriannfall ;)

Ok, lar den ligge der.

Bare en ting(utenom)Du burde få dama di til en privatpraktiserende lege. Magen hennes er ikke god og det kan være litt av hvert.

Sier ikke dette for å være jævlig altså, men jeg har skrevet en oppgave om temaet og fikk max...Jeg skal ikke si hva jeg tror det er, men få det undersøkt.

Jaja, jeg vet vi ikke liker hverander, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jada, det er personåtak. Sånn. Då har vi avklart det.

Eg har forøvrig inga konkret løysing på problemet med late somaliere, anna enn at vi får sørge for at det blir nok jobbar i samfunnet, og sørge for at afrikanarar som VIL jobbe FÅR seg jobb. Problemet med at innvandrarar IKKJE får jobb pga hudfargen sin er framleis større enn at nokre folk frå Somalia er late.

Å utbasunere i VG og på DOL at afrikanarar generelt er late hjelper faktisk ikkje.

Da har vi avklart det.

At svensker er late er ikke så viktig i den store sammenhengen. Heller ikke at andre folkeslag er arbeidsjern. Vi har 89.000 ledige, og det ser mørkt ut for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvordan bærer du deg ad for å la det renne ut idioti i en endeløs strøm?

Veien fra idioti til genialitet er veldig kort har jeg hørt, eller var det motsatt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-P

Min dag er ikke perfekt om jeg ikke har klart å ergre noen.

Dette var ikke så ille ?

Jiii-haaa.

Du svarte ikke på spørsmål.

Du eier da ikke makt til å "erge noen", men du bæsjer på din egen legg - noe som flere har påpekt.

Det hatet du sprer om deg er en refleksjon av det som er inne i deg.

Og det har intet med "innvandrere" eller andre lignende unnskyldninger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...