Gå til innhold

Sjømannskirken - loddsalg - flere?

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè

Er det fler her som har blitt oppringt av Sjømannskirken i dag? Ble oppringt av en rar mann... Han kunne fortelle at det var siste salgsdag av loddene de solgte og at toppgevinsten på 500.000,- ennu ikke var trukket og at JEG var den heldige som var trukket ut av folkeregisteret til å få kjøpe lodd. MEEEN, ikke mere enn tiii lodd. Men ikke mindre enn syv heller.

Faen hell - dum som jeg er så sa jeg ja til syv lodd. Hvorfor klarer jeg ALDRI å si nei til sånne duster? Jeg er jo minst like dust selv. Juks og fanteri. På toppen av det hele, så spurte han om jeg likte kaffe og vafler. Tjah..det gjør jeg jo, så jeg sa ja på en litt spørrende måte. Jo da skulle jeg få med en engangspose med kaffe og et hefte med hele 15 (!!) nydelige oppskrifter på vafler.

Kall meg krakk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110757-sj%C3%B8mannskirken-loddsalg-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefonsalg syntes jeg er noe dritt uansett hva det er. Har reservert oss mot det, men allikevel ringer det stadig vekk noen.

Jaja, nå burde man vel strengt tatt vært ute i solen, men jeg vasker klær og venter på noe, så da svinser jeg innom her og glaner.

Skal antagelig på fjellet etterpå, så da blir det nok utetid :-)

God helg - og tvi med lodda ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...