Gå til innhold

Kamfer i rævva er ikke noe godt!!

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Etter en lang og slitsom dag gikk jeg nå i dusjen. Etter innsåpning og hårvask satte jeg i proppen og hadde oppi en slik porsjonspakke med bade.............dings. Denne skulle virke mot forkjølelse samt lindre og pleie huden og hele pakka.

Men dette var jo rene kruttet! Bare jeg trakk pusten kjentes det ut som om jeg hadde puttet en pakke frisk i det ene neseboret og en pakke Fishermans Friend i det andre. Vannet ble grønt , øynene sved, noe jeg selvfølgelig måtte gni vekk med hendene jeg hadde hatt i vannet. Jeg er derfor ganske rødsprengt rundt kikkertene akkurat nå.

Men nå skal jeg love deg siste rest av magasjauen kom meg til livs. Jeg har slitt litt med romperemulade og var litt sår der bak. Når du setter deg i et badekar med kamfer og eucalyptus med alt annen enn natusanstomp opplever du smerte!!

Jeg skulle ha meg en dusj! Nå kan jeg ikke se, jeg kan hverken sitte eller stå i tillegg til å være minst like forkjølet som før. Jeg VAR forkjølet, nå ER jeg handicappet!

Dette var ikke noe gøy. Vel kanskje for deg som leser..................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110802-kamfer-i-r%C3%A6vva-er-ikke-noe-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

*skrattler*

Burde hatt noe "gullkorn"-forum her, esse. *nominere*

Btw - falt det deg overhodet ikke inn at kamfer og eucalyptus er stramme saker? Var det konå di som skulle være snill og prøve å kurere din forkjølelse? Det er det jeg sier - menn er pingler. ;P For du har vel ikke kjøpt det selv..?

*humrer kneggende*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...