Gå til innhold

Forumundersøkelse: Livskvalitet for deg?

Anbefalte innlegg

serendipity

Så bra! Vi tenkte å ta første båten inn til Memurbu og så gå tilbake for å slippe å måtte rekke noen båt på veg hjem. Men det er nok kø kan jeg tenke meg ja.. Rene folkevandringen:-)

Lurt rutevalg :-)

Kan se for meg hvordan en pilegrimsvandring var..

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å svare på. Det varierer med alder, med ståsted i livet, med hva som betyr noe nå osv.

Kanskje det er når mna _lever_ på det mest intense, på grensa til kaos, når man presser seg og kjennes intens glede over å ha greid det, når harmonien er følbar, når man føler som sterkest, når man forstår, når gleden er uhemmet, når den glimtvise innsikten tar deg og du vet at dette øyeblikket er unikt, når du slipper å slite og vet at barna dine er mette og fornøyde?

I det hele tatt, et sammensatt svar for min del.

Veldig vanskelig å svare på. Det varierer med alder, med ståsted i livet, med hva som betyr noe nå osv.

Kanskje det er når mna _lever_ på det mest intense, på grensa til kaos, når man presser seg og kjennes intens glede over å ha greid det, når harmonien er følbar, når man føler som sterkest, når man forstår, når gleden er uhemmet, når den glimtvise innsikten tar deg og du vet at dette øyeblikket er unikt, når du slipper å slite og vet at barna dine er mette og fornøyde?

I det hele tatt, et sammensatt svar for min del.

Dette svaret henger jeg meg på. Det er livet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...