Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

23

• Ulv I Faarikaal

15

• SierDuDet

12

• BettyBlue

9

Mest aktive i denne tråden

Sol? Det har nettopp sluttet å griseregne.

Men pils skal bli. Har nettopp fortært en solid biffmiddag med gratinerte poteter og champignoner, skylt ned med cola, rett fra frysern. Lite gjør seg like godt som iskald Cola til biff!

Fy faen jeg er god til å lage biff. Mer er det ikke å si om den saken.

Vel, øl står for tur, og så får Sør og Ulv gjenta seg selv til det kjedsommelige for 324 dagen på rad...

...om 324 dager så holder de fortsatt på.

Fordelen med trådene er at vi alle vet hva som står i innleggene selv uten å lese dem. Genialt.

Ulv I Faarikaal

Men pils skal bli. Har nettopp fortært en solid biffmiddag med gratinerte poteter og champignoner, skylt ned med cola, rett fra frysern. Lite gjør seg like godt som iskald Cola til biff!

Vel, øl står for tur, og så får Sør og Ulv gjenta seg selv til det kjedsommelige for 324 dagen på rad...

Fordelen med trådene er at vi alle vet hva som står i innleggene selv uten å lese dem. Genialt.

Jeg setter ny rekord. Også har jeg litt hjelp her da. De får seg en god latter.

Det har jeg også lært - for lenge siden :) De meningsutvekslingene er så lite givende at jeg heller hadde gått ut å luket ugress. Men det skal jeg ikke gjøre - jeg skal istedenfor åpne meg en iiiiskald pils.

Japp, det skal jeg gjøre :)

Annonse

Sør er tilbake:-(

Han har monopol på de riktige meningene.

Jeg håpet at han hadde forlatt DOL og sluttet seg til Blitz-miljøet.

At sør er tilbake er et tilbakeslag. Alle potensielt gode tråder, ødelegges det øyeblikk sør kommer inn med sin utmattelsestaktikk og sine endeløse gjentagelser - beskyldelser om personfokusering samtidig som han gjør det samme selv. Derfor ser du bare noen få i de trådene: Ulv, som har en merkelig måte å ha det morsomt på. Grip og jacob, når de kjeder seg .... Alle vi andre vi har lært hvor vi IKKE finner konstruktive debatter.

Vi har det moro her i hvertfall. Men når går vi vel lei snart.

Vi? Du og sør? Kanskje du går lei, men sør går neppe lei. Han lever og ånder for dol og kverruleringen.

Jeg synes du skal finne noe annet å gjøre - drikke en pils i solskinnet - kikke på damene :)

Ulv I Faarikaal

Vi? Du og sør? Kanskje du går lei, men sør går neppe lei. Han lever og ånder for dol og kverruleringen.

Jeg synes du skal finne noe annet å gjøre - drikke en pils i solskinnet - kikke på damene :)

Damer ? Hvor ?

Men så flyr ikke sør rundt i RL og plager noen mens han sitter her og skriver så det ryker av tastene.

Annonse

Damer ? Hvor ?

Men så flyr ikke sør rundt i RL og plager noen mens han sitter her og skriver så det ryker av tastene.

Masse damer her - du er på feil sted :) Her er det fullt i "sentrum", live musikk på mange små "scener", sol ... og endeløs lykke - både med og uten pils :) Nei og nei, så hyggelig det er å bo her ...

Nå skal jeg bare slappe litt av, så skal jeg ut å se på kveldsstemningen :)

Ulv I Faarikaal

Masse damer her - du er på feil sted :) Her er det fullt i "sentrum", live musikk på mange små "scener", sol ... og endeløs lykke - både med og uten pils :) Nei og nei, så hyggelig det er å bo her ...

Nå skal jeg bare slappe litt av, så skal jeg ut å se på kveldsstemningen :)

Ha en god kveld.

Det har jeg også lært - for lenge siden :) De meningsutvekslingene er så lite givende at jeg heller hadde gått ut å luket ugress. Men det skal jeg ikke gjøre - jeg skal istedenfor åpne meg en iiiiskald pils.

Japp, det skal jeg gjøre :)

Det er vel på tide at jeg åpner min første pils jeg også. Faen, jeg har ingen å drikke med nå.

En har en syltynn unnskyldning i at han ble pappa for to dager siden. Akkurat som at han ikke da bør ta seg noen feireøl.

En er og besøker han i kveld og gadd derfor ikke å drikke fordi det ble for sent.

Tre er i syden, så de er unnskyldt.

En Kita forleden og smalt i fjellveggen noe som medførte koma, luftambulanser og hodeskader, dog er han nå utskrevet og burde tatt seg en øl eller tre.

Flere er på ferie eller skal på ferie en av dagene og må derfor roe'n.

Noen gidder jeg rett og slett ikke å spørre da damene deres mener de må være hjemme å holde dem i hendene mens de har pms.

Vel, så her sitter jeg. Møter jo et par stk ute etterpå, dog kunne jeg nesten tenkt meg et forspiel nå.

Jaja, jeg får i det minste styre musikken selv noe som medfører at jeg slipper søppel!

Og øl er jo godt uansett :)

Det er vel på tide at jeg åpner min første pils jeg også. Faen, jeg har ingen å drikke med nå.

En har en syltynn unnskyldning i at han ble pappa for to dager siden. Akkurat som at han ikke da bør ta seg noen feireøl.

En er og besøker han i kveld og gadd derfor ikke å drikke fordi det ble for sent.

Tre er i syden, så de er unnskyldt.

En Kita forleden og smalt i fjellveggen noe som medførte koma, luftambulanser og hodeskader, dog er han nå utskrevet og burde tatt seg en øl eller tre.

Flere er på ferie eller skal på ferie en av dagene og må derfor roe'n.

Noen gidder jeg rett og slett ikke å spørre da damene deres mener de må være hjemme å holde dem i hendene mens de har pms.

Vel, så her sitter jeg. Møter jo et par stk ute etterpå, dog kunne jeg nesten tenkt meg et forspiel nå.

Jaja, jeg får i det minste styre musikken selv noe som medfører at jeg slipper søppel!

Og øl er jo godt uansett :)

Blir det for ille, så tar du første tog sørover. Du kan få sove på luftmadrass i snekkerboden - det er vel bra, hæ? :)

Høne I Frikassè

Solen?

Hvor i verden befinner De Dem?

Her *peker* har det nettopp vært tidenes regnskyll og mini-orkan.

Pils? Går Munkholm under betegnelsen Pilsersch? Je vil ha pils, je au!

Når det gjelder kranglingen, så synes jeg det er høyst sjarmerende, jeg. At folk gidder?

Solen?

Hvor i verden befinner De Dem?

Her *peker* har det nettopp vært tidenes regnskyll og mini-orkan.

Pils? Går Munkholm under betegnelsen Pilsersch? Je vil ha pils, je au!

Når det gjelder kranglingen, så synes jeg det er høyst sjarmerende, jeg. At folk gidder?

Jeg befinner meg søøøør i landet :)

Og når det kommer til krangler, så er det ikke å forakte :) Krangler/diskusjoner kan være godt for kropp og sjel - det handler ofte bare om meningsutvekslinger med en viss temperatur, og der er bra.

Forutsigbarhet er derimot kjedelig ... og der er noen innlegg jeg aldri gidder å åpne lengre ....jeg vet hva som står der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...