Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

23

• Ulv I Faarikaal

15

• SierDuDet

12

• BettyBlue

9

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke så rart du trodde det. Jeg har bodd i Oslo i 11-12 år. Så flyttet jeg til Oppegård. I og med at jeg jobber freelance (og i og med at jeg bodde såpass nært Oslo) så var jeg der mye - både midt i uken og enkelte helger.

Nå har jeg flyttet enda lengre sør - etter 4 år i Oppegård. Og jeg trives bedre enn noensinne ....

Har du nettopp flytta dit?

Jeg har vært der to ganger siden jeg har en kompis som studerte der for inntil et par uker siden. det er mulig jeg er noe forutinntatt, men det første vi så når vi kom ned der var et par skikkelige harrybiler som jeg ikke har sett makan til andre steder enn i... eh, Asker, og de kjørte rundt med 5 mann i bilen, musikken på full maskin og hadde byttet ut wonderbaumen i fronten med håndjern.

Og på byen ville folk sloss hele tiden. Fikk en kebab i tryne, men det var jo litt gøy også.

Jeg husker for øvrig at damene der var ganske snertne, og spesielt den ene gangen vi var der, som var tidlig på høsten når været fortsatt var varmt, så hadde vi det veldig fint der, sånn med unntak av at hotellet var relativt lugubert og betjeningen var ikke videre begeistret for oss. Sikkert fordi vi var fra Oslo området og de var nok noe dømmende.

Dessuten møter jeg Særpinger på hockeykamper, og selv om 99 % av de er hyggelige så trekker 1 % ganske kraftig ned. Ustabille folk. Men jeg kjente en særping en gang og hun var en helvetes babe. Det må sies :)

Alt er altså ikke helt negativt. Dessuten har østfolk Halvard Zwart (eller hvordan det nå skrives) og han har man jo noe sansen for.

Ja, og den korte veien til Sverige trekker selvsagt kraftig opp.

Men på vinteren er det trist der nede.

Jo, men NÅ er det ikke vinter!!

:)

Annonse

Jo, men NÅ er det ikke vinter!!

:)

Jeg vet det er fint det på sommern. Det er til og med så fint der til tider at vi tok oss noen utepils en forholdsvis varm høstdag en gang bare fordi det var så fint ute. Ergo er det heeeelt ok der, samt billig øl i Sverige! :)

Ulv I Faarikaal

Jeg har aldri spilt Quake, men det er sikkert gøy. Half Life og Max Paine er derimot tingen!

Quake, der bare skyter man vilt og løper som en gal. Et par øl og alt går galt.

Max Payne er bra. For tida prøver jeg ut Vietcong. Spekulativ sak hvor man myrder flest mulig gooks. Det er lagt mye i skremmeeffekter.

Max Payne er bra. For tida prøver jeg ut Vietcong. Spekulativ sak hvor man myrder flest mulig gooks. Det er lagt mye i skremmeeffekter.

Jeg tør ikke lenger å prøve meg på spill. Blir hekta. Begynte på GTA3, men ble noe skuffet, samt drittlei når jeg ikke klarte oppdragene og det ikke gikk ann å save der man misset, så jeg ga opp.

Men Half Life 2 kommer snart, og det blir nok artig.

Etter hvert kommer også Max Payne 2. 1'ern var jo bare enorm.

Ulv I Faarikaal

Jeg tør ikke lenger å prøve meg på spill. Blir hekta. Begynte på GTA3, men ble noe skuffet, samt drittlei når jeg ikke klarte oppdragene og det ikke gikk ann å save der man misset, så jeg ga opp.

Men Half Life 2 kommer snart, og det blir nok artig.

Etter hvert kommer også Max Payne 2. 1'ern var jo bare enorm.

Half Life 2 er på budsjettet.

Jeg befinner meg søøøør i landet :)

Og når det kommer til krangler, så er det ikke å forakte :) Krangler/diskusjoner kan være godt for kropp og sjel - det handler ofte bare om meningsutvekslinger med en viss temperatur, og der er bra.

Forutsigbarhet er derimot kjedelig ... og der er noen innlegg jeg aldri gidder å åpne lengre ....jeg vet hva som står der.

Jaaaatakk;) bor i kristiansand og nyyyyyter sommeren i fulle drag med en eller to kalde CB-pils;)

Annonse

Gjest MANNfolk!

Det er vel på tide at jeg åpner min første pils jeg også. Faen, jeg har ingen å drikke med nå.

En har en syltynn unnskyldning i at han ble pappa for to dager siden. Akkurat som at han ikke da bør ta seg noen feireøl.

En er og besøker han i kveld og gadd derfor ikke å drikke fordi det ble for sent.

Tre er i syden, så de er unnskyldt.

En Kita forleden og smalt i fjellveggen noe som medførte koma, luftambulanser og hodeskader, dog er han nå utskrevet og burde tatt seg en øl eller tre.

Flere er på ferie eller skal på ferie en av dagene og må derfor roe'n.

Noen gidder jeg rett og slett ikke å spørre da damene deres mener de må være hjemme å holde dem i hendene mens de har pms.

Vel, så her sitter jeg. Møter jo et par stk ute etterpå, dog kunne jeg nesten tenkt meg et forspiel nå.

Jaja, jeg får i det minste styre musikken selv noe som medfører at jeg slipper søppel!

Og øl er jo godt uansett :)

Det har ikke falt deg inn at de kameratene bare skylder på PMS-damene da? Lettere det enn å si at de ikke gidder drikke øl med deg idag! Kjenner lusa på gangen...

Det har ikke falt deg inn at de kameratene bare skylder på PMS-damene da? Lettere det enn å si at de ikke gidder drikke øl med deg idag! Kjenner lusa på gangen...

Nei, jeg tror egentlig ikke at det er grunnen. Jeg kjenner jo både damer og menn, og det har blitt litt tøffeltilstander her.

Damene er lettere å få med ut en enkelte av gutta i og med at de har innsett at de ikke kan gå ut uten dem uten at det blir bråk.

Herregud, sa du virkelig det!!??!

SØØØØØØØØR! Hitover!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...