SierDuDet Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Det kan være en fordel. Selv har jeg Geforce 4 4200. Jeg er usikker på hva jeg har, men det koster ikke så mye. Rundt 1000 for ett år siden, og det var ikke noe av det bedre. Men Max Payne var jævla bra på PCen min, dog har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. 0 Siter
naiv Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har da allerede vært der og gjort det. Det var godt! Jeg ønsker meg mange slike dager og kvelder. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Herregud, sa du virkelig det!!??! SØØØØØØØØR! Hitover! Det er et veldig gammelt slanguttrykk: http://www.wordwizard.com/clubhouse/founddiscuss.asp?Num=3128 All historie intresserer meg, også ord og uttrykk. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Jeg er usikker på hva jeg har, men det koster ikke så mye. Rundt 1000 for ett år siden, og det var ikke noe av det bedre. Men Max Payne var jævla bra på PCen min, dog har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. Da burde du klare deg såvidt. 0 Siter
muriel Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Det er et veldig gammelt slanguttrykk: http://www.wordwizard.com/clubhouse/founddiscuss.asp?Num=3128 All historie intresserer meg, også ord og uttrykk. Der jeg kommer fra, tolkes dette sånn omtrent som "guling". Så med tanke på "neger/muslim/trakassering/utlending/svart/UIF-er-en-kjempestor-og-veldig-dum-rasistjævel"-diskusjonen som har gått her, så synes jeg så absolutt at det er på sin plass å 1- dementere fort som faen eller 2- få inn sør tvert så h*n ikke går glipp av starten. See? ;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Der jeg kommer fra, tolkes dette sånn omtrent som "guling". Så med tanke på "neger/muslim/trakassering/utlending/svart/UIF-er-en-kjempestor-og-veldig-dum-rasistjævel"-diskusjonen som har gått her, så synes jeg så absolutt at det er på sin plass å 1- dementere fort som faen eller 2- få inn sør tvert så h*n ikke går glipp av starten. See? ;-) En av mine pakistanerkolleger kaller meg "rosa fiskebolla", en chilener kaller alle nordmenn "poteter", kan det nøytralisere ? 0 Siter
muriel Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 En av mine pakistanerkolleger kaller meg "rosa fiskebolla", en chilener kaller alle nordmenn "poteter", kan det nøytralisere ? OK da. 0 Siter
Zirine Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Skrevet 29. juni 2003 Jeg er jo 32 1/2!!! Tøvtøs. Æsj, så gammal du er 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Æsj, så gammal du er Alle over 30 skulle vært skutt. 0 Siter
Zirine Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Skrevet 29. juni 2003 Alle over 30 skulle vært skutt. Det er jeg enig i *faen så dårlig* 0 Siter
BettyBlue Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Æsj, så gammal du er Ja jeg er mellomgammal igrunn, sånn som deg. Hoho. Neidu, ved nærmere ettertanke er jeg bare tjuetolv og ethalvt. Og sånn generelt er jeg 27. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.