Gå til innhold

Fuktig!

Anbefalte innlegg

Gjest selje

Nå har jeg vært ute og lagt hygrometeret mitt på verandaen. Jeg trodde jaggu at det hadde hengt seg opp, har stått på 80 i ukesvis (faktisk siden 23 mai, med små opphold). Men ute steg det fort til 90...Det er ikke varmen som er så fæl, det er luftfuktigheten! Jeg er så værsjuk at jeg blir helt sprø!

Er det noen andre der ute som er plaget (han hjemme hos meg er helt upåvirkelig av slikt, det er en ensom ting å være værsjuk her i huset. Men han liker ikke mørketid, det skal han ha. da blir han deppa og sover mye. JEG, derimot! Pent er det ute nå, med sjasminer og roser (ingen malekatt på fanget, uhu, jeg er blitt allergisk), men VÅTT og klamt og ekkelt, selv når sola skinner.

:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110884-fuktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...