molli Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Oppdaget akkurat at jeg har begge deler på Pc'en min *grem* Har bare hatt pc'en ett års tid.... Iallefall, av disse to mailprogrammene fra Microsoft, hvilken er best? jeg synes faktisk Outlook (uten Ekspress bak) ser ganske snasen ut, jeg...? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Har du outlook så bruk det, den har flere muligheter. Ganske snasne funksjoner. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Jeg bruker Outlook på jobben og O. Express hjemme. Outlook er en del av officepakka. I Outlooken er det ekstrafunksjoner som kalender/møteplanlegger som er bra på jobb ihvertfall. Men hjemme er det ikke så nøye for meg egentlig. Da bruker jeg filofax til sånt. Synes lagring av nye mailadresser er bedre i O.Express -lettvindt å høyreklikke og "legge til i kontakter". Det er forøvrig en sjanse for at jeg ikke har skjønt hvordan det enklest mulig gjøres i Outlook:o) 0 Siter
Gjest det samme Skrevet 28. juni 2003 Skrevet 28. juni 2003 Jeg bruker Outlook på jobben og O. Express hjemme. Outlook er en del av officepakka. I Outlooken er det ekstrafunksjoner som kalender/møteplanlegger som er bra på jobb ihvertfall. Men hjemme er det ikke så nøye for meg egentlig. Da bruker jeg filofax til sånt. Synes lagring av nye mailadresser er bedre i O.Express -lettvindt å høyreklikke og "legge til i kontakter". Det er forøvrig en sjanse for at jeg ikke har skjønt hvordan det enklest mulig gjøres i Outlook:o) Du gjør likedan i Outlook, du må bare åpne mailen først, så høyreklikke på adressen og velge legg til i kontakter. 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Jeg bruker Outlook til vanlig mail og OE til news. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.