Gå til innhold

Feil forum, men...

Anbefalte innlegg

Hufsetufsa1365380496
Skrevet

MÅ HA SVAR FORT!

Bruker Loette 28. Da jeg skulle ta pilla idag, mista jeg den i SLUKET!

Hv gjør jeg???

Skrevet

Du kan jo ta en fra samme sted på et annet brett.

Skrevet

Du kan jo ta en fra samme sted på et annet brett.

Loette er en monofasepille, så det er det samme hvilken pille hun tar, så lenge den er aktiv!

Skrevet

Bare ta neste pille og fortsett som vanlig. Det eneste som skjer er at du fåt en syklus som er 27 dager istedetfor 28. Tror ikke det gjør noe.

Hufsetufsa1365380496
Skrevet

Loette er en monofasepille, så det er det samme hvilken pille hun tar, så lenge den er aktiv!

Men hvis jeg bare tar den neste pilla istedetfor, så slutter jeg jo en dag førpå de aktive pillene enn je egentlig skulle gjort..gjør det ikke noe?

Gjest papirtiger
Skrevet

Men hvis jeg bare tar den neste pilla istedetfor, så slutter jeg jo en dag førpå de aktive pillene enn je egentlig skulle gjort..gjør det ikke noe?

Det letteste er om du bare fortsetter rett på et nytt brett etter 21 pille. Ingen juksepille-uke mao.

Skrevet

I følge legen min gjør det ingenting om man slutter på brettet en dag før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...