Gå til innhold

Hva kan man kose seg med når man slanker seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så mye godt. Jeg har selv gått på to Grete Roede kurs og gått ned 12,5 kg uten den helt store anstrengelsen. Kan anbefales! Av godis med kalorier kan jeg anbefale superschips og dreamis. Ellers så er jeg veldig glad i grønnsaker og dip. Bytt ut rømmen med yoghurt naturell. Har også hørt at frossen jordbær på pinne skal være ganske godt. Spis det du har lyst på, men alt med måte. Mosjon er heller ingen uting.

Lykke til!!

Vannmelon!

Det har vi spist i dag. Kjempegodt.

Ellers er jeg på diett for tiden pga av svangerskapsdiabetes. Det er ikke bare lett, men jeg koser meg med maten. det viktigste er å holde et så stabilt blodsukker som mulig, og det gjøres ved å spise et lite måltid hver 3-4 time.

Skal man slanke seg bør man også holde blodsukkeret stabilt. Så kos deg med maten, og spis masse grønnsaker!

Lykke til!

Gjest sol&sommer :-)

M-kuler,peanøtter og sjokolade med over 70% kakao.

0,1% youghuert fra Yoyplait, søtet med aspartam og fruktose.

Mozell light. Til en forandring fra Cola light og Solo +.

Sukkerfrie pastiller.

Krom tabeletter. Bruk 3 ganger anbefalt dose de første to ukene.

Frubetto isen ble vell kåret til den sunnest isen av Grethe Rode i fjor. Halparten så mange kalorier som pin-up. Som for lvrig også var en av de minre usunne isene.

Vannmelon og Ananas nam....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...