Gå til innhold

FU: Hva gjør du på nett?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Nå kjeder jeg meg, pluss at fantasien min er ikke allverden i dag. Når jeg er på nett for tiden sjekker jeg mail, er på DOL og leser aviser. Det begynner å bli litt kjedelig.

Hva gjør du på nett? Kan du sette opp en topp 5 for sider du er inne på? Hva er viktig for deg, humor, nyheter, aktualitet, musikk............ Kort sagt, kan du dele dine nettvaner med oss her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110938-fu-hva-gj%C3%B8r-du-p%C3%A5-nett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Primært det samme som deg, bortsett fra at jeg chatter flettene av meg på IRC når jeg kjeder meg skikkelig. Da snakker vi ånkli tidsfordriv, ezze!

Bortsett fra det, så er jeg en del inne på www.slekt.no (og diverse andre liknende sider) - for de som er interessert i slektsgransking. Der søker jeg på folketellinger og prøver å løse mine aners uløste gåter. ;P

Jeg er også på www.barnimagen.com, men det står kanskje ikke høyest i fokus hos deg. Heh!

Jeg leser selvfølgelig avisen på www.rb.no

Og så er jeg inne på tilfeldige sider som jeg kommer over.

Jeg blogger på www.blogger.com .

Osv osv osv....

Og så har jeg en DEL sajbersekks o'hoi! *knegg*

Gjest hårek21

vel... nå står alt stille for meg her men her er noe ihvertfall..

1-dol

2-chatte sider(spray,msn,eyeballchatt osv)

3-nettaviser(ba,bt)

4-er med på forskjellige nett konkuranser

5-tar en titt på bilsport sider

det er så masse jeg ser igjennom til daglig at jeg ikke kom på de mest sette, men dette var noen av dem=)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Publiserer nettsider.

Slår opp i lover og regler og offentlig info.

Epost.

Nyheter og sladder.

Kverulerer på DOL, eller blir trakassert.

Henter bilder og illustrasjoner.

Kjøper et og annet spill og litt musikk.

Betaler masse regninger og sender fakturaer.

Bestiller varer fra grossist.

Kjører auksjoner på brukte og utdaterte greier.

Laster ned oppdateringer.

Kontrollerer nettsider og funksjoner.

Høne I Frikassè

Publiserer nettsider.

Slår opp i lover og regler og offentlig info.

Epost.

Nyheter og sladder.

Kverulerer på DOL, eller blir trakassert.

Henter bilder og illustrasjoner.

Kjøper et og annet spill og litt musikk.

Betaler masse regninger og sender fakturaer.

Bestiller varer fra grossist.

Kjører auksjoner på brukte og utdaterte greier.

Laster ned oppdateringer.

Kontrollerer nettsider og funksjoner.

DU kjeder deg mye,du! ;P

Gjest selje

Sjekker mail, i sesongen også NAAF (pollenregistreringen)og astrologsiden jeg bruker (!).

Og DOL, selv om jeg prøver å beherske meg. Ofte blir jeg bare mer rastløs av det...I krisetider leser jeg New York Times, og The Indipendent. Av og til sjekker jeg Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad og Adressa for ting som interesserer meg.

Det jeg liker best med nettet, er at man bare k an spørre om ting uten å vite hvor man skal begynne. Bare rett og slett skrive Lastebil, Kusma, Lavtrykk, QiGong, Glassmaneter, Galway - og så bare detter det ned sider! Mange tror man alltid må vite hvordan og hvor man skal lete, men man kommer lang med rett og slett adresselinja!

Det er nettet som gir meg musearm og muskelknuter. Ikke jobben. Det er for jævlig, og noe jeg ikke vil innrømme alle steder!

Leser og skriver på DOL.

Chatter på ranglere. (http://chat.timekillers.net)

Sjekker mail

Leser avisene (db.no vg.no ta.no)

Pusler puslespill. (http://www.shockwave.com/sw/content/jigsawpuzzles)

Av og til sjekker jeg om det har kommet noe nytt artig på www.humor911.com (en ganske morsom side, så her har du kveldens tidsfordriv hvis du ikke har sett den før)

Nettbank og sidene til telenormobil.no for å holde oversikt over meg selv og pengeforbruk.

Også havner jeg jo innpå masse rart når jeg søker etter ting som detter ned i hodet mitt, eller som dolere spør om. www.google.com er kanskje den sida jeg er mest innom etter dol. :)

Leser og skriver på DOL.

Chatter på ranglere. (http://chat.timekillers.net)

Sjekker mail

Leser avisene (db.no vg.no ta.no)

Pusler puslespill. (http://www.shockwave.com/sw/content/jigsawpuzzles)

Av og til sjekker jeg om det har kommet noe nytt artig på www.humor911.com (en ganske morsom side, så her har du kveldens tidsfordriv hvis du ikke har sett den før)

Nettbank og sidene til telenormobil.no for å holde oversikt over meg selv og pengeforbruk.

Også havner jeg jo innpå masse rart når jeg søker etter ting som detter ned i hodet mitt, eller som dolere spør om. www.google.com er kanskje den sida jeg er mest innom etter dol. :)

Åh takk, Åsemor. Jeg bare elsker puzzlespill! :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hva har du gjordt for noe gæli nå da? Sa jeg ikke klart i fra at gamel damer kun skal hjelpes over veien dersom de spør?

Hun solgte lodd og spurte om jeg ville ha et nummer på et gulvteppe, og jeg sa ja takk og misforsto. Det var over før hun rakk å forklare.

Neida, jeg skal stramme slipset til en frekkas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...