Gjest Auuu!! Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Hei! Gjelder voksing av både bikinilinje og legger. Hvordan blir resultatet egentlig? Forvinner nuppene etterhvert? Og hva er best når det gjelder bikinilinja? Voksing, barbering eller krem? 0 Siter
Gjest jentex Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Jeg klarer ikke å vokse bikinilinja, har altfor tynn hud! så det orker jeg ikke, pluss blir blåmerker. Men orker du det, gir nok det best resultater, og varer lengst.Jeg er sikker på at nuppene forsvinner etterhvert 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Jeg klarer ikke å vokse bikinilinja, har altfor tynn hud! så det orker jeg ikke, pluss blir blåmerker. Men orker du det, gir nok det best resultater, og varer lengst.Jeg er sikker på at nuppene forsvinner etterhvert Voksing av bikinilinje er vondt da, veldig sjeldent jeg gjør det. Men voksing fungerer ypperlig på legger. Jeg liker veet roll-on best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.