Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var årets homodager over for denne gang.

Var det flere enn meg (her på dol) som hadde glede av dem?

Skrevet

yes - eg fikk med meg eit par filmer på "skeive filmer". det var lenge sia eg hadde vært med på noko som helst under homodagene - kanskje 4 år sia, mens eg hadde jentekjæreste.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Ja, jeg.

Fordi jeg liker å se jenter kline...

Skrevet

Jeg synes homodager er ekkelt, så jeg har holdt meg innendørs og latt være å se i aviser og på tv. Nå er det heldigvis et helt år til neste gang dises homsene skal ut i gatene for å vise seg frem.

Skrevet

Jeg synes homodager er ekkelt, så jeg har holdt meg innendørs og latt være å se i aviser og på tv. Nå er det heldigvis et helt år til neste gang dises homsene skal ut i gatene for å vise seg frem.

Er du seriøs nå?

Skrevet

Ja, jeg.

Fordi jeg liker å se jenter kline...

Duh... jeg har ennå ikke skjønt om du er hun eller han? :)

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Duh... jeg har ennå ikke skjønt om du er hun eller han? :)

Jeg prøvde akkurat den replikken som et sjekketriks i en bar en gang. Det funka veldig dårlig...

Skrevet

Jeg prøvde akkurat den replikken som et sjekketriks i en bar en gang. Det funka veldig dårlig...

Yo! Nå vet jeg hva du er. Rart at det skal bety noe på det sted som dette, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...