Gå til innhold

Nå må de sendes hjem!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herr Fårikål

La meg si det slik. Selv om de hadde utvist han fyren, så tror jeg ikke de hadde redusert muligheten for at noe slikt skulle skje igjen...

Men når en nordmann er slik må jo det bety at alle er slik. Kanskje det å nekte alle nordmenn innreise til Danmark ville være en løsning?

Annonse

Gjest Prins Fårikål

Jeg har en kamerat som jeg møtte forleden og han kjenner en nordmann. Denne nordmannen bor i byen og har åpenbart ikke forstått hva det vil si å bo i Norge og innrette seg etter vår bygdekultur.

Tradisjon i Norge er å klore opp trynet og rive av håret på den som prøver å presentere noen tall eller andre observasjoner som har med byfolk å gjøre. At han har rett gjør saken mye verre, siden han kan dokumentere det, og da er han solgt. At mange visste det fra før gjør saken svært alvorlig, og døden er eneste utvei.

I grunnen visste jeg dette fra før: kinesere, philippinere og østeuropeere er sabla gode arbeidsfolk. Folk fra de norske byene har en tendens til heller å senke livskvaliteten framfor å jobbe. Kanskje det er en del av deres kultur ?

Så er spørsmålet : hva er galt med å si slikt når det er sant, og tallene viser det ? Skal slikt sensureres ? F eks at dolere er dårligere til å kjøre bil er lov å si, men ikke at byfolk er late ? Er det av medlidenhet til byfolka at vi ikke skal snakke om dem ? Skal det ikke stilles krav til dolere eller byfolk fordi det er synd på dem ? At det ikke stilles så mange krav til små barn er greit, men voksne mennesker får da faen meg ta seg sammen.

Gjest Ulv i Faarikaal d.y.

Jeg har en kamerat som jeg møtte forleden og han kjenner en nordmann. Denne nordmannen bor i byen og har åpenbart ikke forstått hva det vil si å bo i Norge og innrette seg etter vår bygdekultur.

Tradisjon i Norge er å klore opp trynet og rive av håret på den som prøver å presentere noen tall eller andre observasjoner som har med byfolk å gjøre. At han har rett gjør saken mye verre, siden han kan dokumentere det, og da er han solgt. At mange visste det fra før gjør saken svært alvorlig, og døden er eneste utvei.

I grunnen visste jeg dette fra før: kinesere, philippinere og østeuropeere er sabla gode arbeidsfolk. Folk fra de norske byene har en tendens til heller å senke livskvaliteten framfor å jobbe. Kanskje det er en del av deres kultur ?

Så er spørsmålet : hva er galt med å si slikt når det er sant, og tallene viser det ? Skal slikt sensureres ? F eks at dolere er dårligere til å kjøre bil er lov å si, men ikke at byfolk er late ? Er det av medlidenhet til byfolka at vi ikke skal snakke om dem ? Skal det ikke stilles krav til dolere eller byfolk fordi det er synd på dem ? At det ikke stilles så mange krav til små barn er greit, men voksne mennesker får da faen meg ta seg sammen.

Statistikken viser med klarhet at alle menn er mye mer kriminell av natur enn kvinner. Ikke sant? Jeg mener: statistikken er klar.

Kanskje best å sperre alle menn inne? Sende de ut av landet - til Svalbard?

Gjest Rødhette i Fårikål

Hut deg ut i skogen igjen - men gjøm deg for ulven - han kan komme og spise deg !

petter smart

Er det kun en innvandrer som har begått kriminelle handlinger i Norge?

Denne nordmannen var psykisk syk og gjorde ingen noe vondt. Han ville ta sitt eget liv. Ingen klager dersom en innvandrer tar sitt eget liv, selv om det selvfølgelig er tragisk.

Ikke fikk denne nordmannen pengestøtte og annen støtte i Danmark heller. Han var en turist.

Et bedre eksempel, men det krever jo litt hjernevirksomhet, hadde vært alle fulle nordmenn på fly til syden. Dette er faktisk et problem og en gjør noe med det. Det er strammet inn på hvor fulle folk som får komme på flyet og hvor mye alkohol en kan få på selve flyet. Altså blir alle reisende nordmenn straffet fordi noen få ikke takler litt alkohol. Men du ser ikke oss hoppe opp og syte. Dette er fordi vi innser problemet og at noe må gjøres. Selv om det kan gå utover uskyldige.

Har du et problem med at kriminelle innvandrere blir sendt ut av landet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...