Gå til innhold

Blekket forsvant fra tilgodelappen!! Hjeelp

Anbefalte innlegg

Gjest stoiker

Du har retten på din side, men å ha rett er ikke alltid å få rett. Blekket kan antagelig sees i ultrafiolett lys. En slik lampe de bruker for å se på sedler. Stikk innom banken din og be om å låne seddellampa deres.

Se deg om etter en blant betjeningen som ser ut som om de kan noe og tør noe, gjerne en litt eldre. Det må da for eksempel gå an å skrive ut en ny tilgodelapp til deg, og inndra den som mangler blekk? Det er da vel helt uvesentlig når den ble skrevet, dersom den faktisk er av verdi? Gå til en annen avdeling av Bjørklund dersom den du går til ikke vil høre på det. Eller ring til Bjørklund sentralt.

Lykke til.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Se deg om etter en blant betjeningen som ser ut som om de kan noe og tør noe, gjerne en litt eldre. Det må da for eksempel gå an å skrive ut en ny tilgodelapp til deg, og inndra den som mangler blekk? Det er da vel helt uvesentlig når den ble skrevet, dersom den faktisk er av verdi? Gå til en annen avdeling av Bjørklund dersom den du går til ikke vil høre på det. Eller ring til Bjørklund sentralt.

Lykke til.

Mooaa ?

Mooaa ?

Non, Moaaaaaa!!

Ringte forbrukerrådet i dag da.

Synd bevisbyrden er på min side ass.

Har ikke turt å luske meg nedi banken enda med den lappen. Må kvinne meg opp litt først.

Hvis jeg skriver et brev for å kreve varer for tilgodelappen, bør jeg være personlig eller juridisk i tonen?

Skal jeg stile det til Gullsmedkjeden sentralt eller til den lokale..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Non, Moaaaaaa!!

Ringte forbrukerrådet i dag da.

Synd bevisbyrden er på min side ass.

Har ikke turt å luske meg nedi banken enda med den lappen. Må kvinne meg opp litt først.

Hvis jeg skriver et brev for å kreve varer for tilgodelappen, bør jeg være personlig eller juridisk i tonen?

Skal jeg stile det til Gullsmedkjeden sentralt eller til den lokale..

Skriv pent og rolig, kort og forståelig med dagligspråk. Si du har dårlig råd og syns det er leit å tape kr 600.

Sjekk om den kan leses i ultrafiolett. Spør om noen fra butikken kan bli med i banken for å se hvis de ikke har slik i butikken.

Lykke til.

Takk for gode råd.

Skal stikke dit tidlig en dag og prøve.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...