Gå til innhold

Dette er en selvbruner for viderekomne...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke for meg

Jeg ser det har vært nokså mye skriverier om selvbruningskremer i det siste, og ergo stakk også jeg av gårde og skulle teste en slik en.

Er nokså brun fra før, så jeg kjøpte max farge, og endte opp med en fra Piz Buin (lotion).

Den var veldig mørkebrun å smøre på, men det sto på flasken at den skulle ikke gi skjolder. Jeg skrubbet huden først, helte på med fuktighetskrem og alt det der lure man bør gjøre...

Det så greit ut da jeg la meg...Men da jeg sto opp dagen etter var jeg totalt skjoldete over alt!!! Og jeg måtte skrubbe huden for å få en noenlunde normal farge igjen. Dette var skrekk og gru!

Så nå tror jeg faktisk på dem som sier at det lønner seg å kjøpe dyrt. Jeg fikk nemlig rettet opp mye av skjoldene og fargen med å påføre restene av min Biotherm - selvbruner (jeg tynet flaska)...Og resultatet ble da nokså ok.

Men en ny (dyr en!!) må jeg kjøpe nå. Hvilken???

Uansett - ikke gjør samme tabbe som meg, da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111088-dette-er-en-selvbruner-for-viderekomne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Som jeg skrev tidligere, så er det ikke nødvendig med en dyr en. Jeg brukte/bruker en fra L'oreal. Koster 129,- pr. flaske.

Men det er svært viktig at kremen får tørke godt godt før du legger deg eller lar huden være i noe spesiell kontakt med andre ting. (sofa, trange sokker etc).

Som jeg skrev tidligere, så er det ikke nødvendig med en dyr en. Jeg brukte/bruker en fra L'oreal. Koster 129,- pr. flaske.

Men det er svært viktig at kremen får tørke godt godt før du legger deg eller lar huden være i noe spesiell kontakt med andre ting. (sofa, trange sokker etc).

Jeg har så dårlig erfaring med selbruning krem,at det gidder jeg ikke mer.Tar meg heller noen timer solarium.

Fake it fra body shop er relativt billig og veldig bra. Synes jeg husker at den fikk terningkast 6 i en eller annen test. Ellers har Christian Dior en svært god en. Ligger på 350 kr tror jeg...

Jeg har lest et sted at Dior ligger på kr 210.- :-)

Gjest lis@bet

Piz Buin er grusom! Har bare prøvd det derre skummet da, som kom i fjor og skulle revolusjonere markedet.. Jadda, det sier de vel alle..

Bruker nå den fra C.Dior, bare fordi den vant TV2-testen.. *påvirket* og den gir veldig fin farge. Ellers har jeg svært god erfaring med kremen fra Ambre Solaire på Vita, 89 kr eller noe.

Kommer nok ikke til å kjøpe Dior igjen, den er ikke såå mye bedre enn Ambre Solaire at pengene er verdt det. :-)

Annonse

Mm. John Wayne-stillingen osv. Kliss naken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...