punkyB Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Greit at det er en fin sang men er ikke den en smule oppbrukt nå????? Eg berre spyr ..... 0 Siter
naiv Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Hvor spilles den så ofte da? Jeg har faktisk planlagt å laste den ned når jeg får igjen min egen PC. Men ofte dyrker jeg stillheten. 0 Siter
punkyB Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Skrevet 30. juni 2003 Hvor spilles den så ofte da? Jeg har faktisk planlagt å laste den ned når jeg får igjen min egen PC. Men ofte dyrker jeg stillheten. Hun var på sommeråpent her om dagen - og har tydeligvis gitt ut en ny plate hvor den er på - hvertfall er det reklame for den på tv. 0 Siter
punkyB Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Skrevet 30. juni 2003 Den tror jeg ikke jeg har hørt... Med Lisa Nilson?? For noen år siden var den veldig poppis - og har vel vært der hele tiden siden forsåvidt - for så å dukke veldig opp igjen nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Med Lisa Nilson?? For noen år siden var den veldig poppis - og har vel vært der hele tiden siden forsåvidt - for så å dukke veldig opp igjen nå. Jasså... *laste ned* 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Med Lisa Nilson?? For noen år siden var den veldig poppis - og har vel vært der hele tiden siden forsåvidt - for så å dukke veldig opp igjen nå. Sånn, nå har jeg lasta den ned og hørt på den, og jeg kan ikke si jeg har hørt den noen gang før... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.