Gå til innhold

Om ungkarskvinnen/ungkaren

Anbefalte innlegg

Gjest ungkarskvinne
Skrevet

Så er nok en ungkars-serie over for denne gang. Og Aaron og Helene har snakket ut. Det har også Trista og Ryan gjort.

Hadde du tro på A og H da de ble et par? Hvem sin historie om bruddet syns du var mest troverdig?

Og har du tro på Trista og Ryan?

Og forøvrig, kunne du blitt med i den norske utgaven som kommer, tror du?

:-)

Skrevet

A og H tror jeg ikke er match. Hun er et hysterisk kvinnfolk og han er en selvdigger.

Ryan og Trista har jeg absolutt tro på.

Jeg kunne aldri ha blitt med selv.

Skrevet

Jeg hadde ingen tro på Aaron & Helene som par, de virket altfor forskjellige. Syns han valgte feil dame den gangen.

Det virket ikke som de var helt på nett, hun virket anspent. Og når forholdet ikke ble utviklet under normale forhold, var det vel dømt til å mislykkes.

Derimot har jeg tro på Trista & Ryan...! Så søte atte.

:-)

Skrevet

Hadde ikke tro på Aaron og Helene, han burde valgt en helt annen, lurer på om det var henne som var nr 3 som var min store favoritt.

Ryan og Trista, det tror jeg kan funke. De var så søte sammen atte.

Jah, jeg kunne sikkert vært med i et sånt program om 5-10 år hvis jeg er singel, og desperat. (noe jeg sikkert kommer til å være hvis jeg er singel...)

Ungkaren 3 begynner neste mandag... Veit ikke om jeg orker å følge med enda en runde, men det blir vel til at det står på i bakgrunn.

tigertrollet
Skrevet

Har troen på Trista og Ryan:)

Jeg kunne aldri ha vært med!

Gjest Milky
Skrevet

Åpenbart er det Trista som er den dominante part i forholdet. Jeg mistenker at hun kan komme til å gå lei Ryan etterhvert og at det er mer en type som Charlie som hadde passet for henne... Det gjennstår å se. Selv kunne jeg aldri tenke meg å veært med på noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...