Gå til innhold

Går det an å overføre penger via tlf?

Anbefalte innlegg

Gjest undrande i dag

Går det an å ringe til en bank og si at en vil overføre penger til den og den kontoen eller avslutte en konto over telefonen?

Jeg har sparekonto i en bank som ikke finnes på den kanten av landet jeg bor i nå. Derfor kunne jeg tenkt meg å ringe for å overføre alle pengene mine til en konto som jeg opprettet nylig. Dette for å unngå å gå til en fremmed bank for å få overført fra en helt annen bank bla bla. Det blir tatt så mye i gebyr på det.

Går dette an?

Fortsetter under...

Synes ikke det er så lurt at sånn gjøres pr. tlf. Da kan jeg jo ringe og oppgi kontonummeret til en annen person, og si at hundre tusen skal overføres til min konto........

Kontofon blir vel noe annet; jeg antar at de som bruker det har en kode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...